КООРДИНАТОР ТЪРГОВСКА ДЕЙНОСТ
Технически умения
- Hardware: Desktop PCs, Laptops, Printers, Scanners,
- Platforms & Systems: Windows
- Software Packages: Office 365
- Английски език: Задължително – писмено и говоримо
- Доказан опит с работа с Обществени Поръчки – минимум 3 години
Отговорности:
Бизнес координаторска дейност с цел обслужване на клиенти по обществени поръчки
o Контакт с клиенти; Обслужване на клиенти;
o Изготвяне на оферти за машини и резервни части;
o Анализ на пазара;
o Контакт с доставчици и производители;
o Работа с техническа документация,;
o Съдействие в организиране на ремонти и технически обслужвания – посредник между сервиз и клиент;
o Съдействие в организиране на транспорт и логистика – посредник между изпращач и клиент;
o Изготвяне на ежедневни отчети към ръководството;
o Изготвяне на фактури и работа със счетоводни програми и счетоводни документи;
Предимства при заемане на тази позиция:
1. Дългосрочен ангажимент;
1. Бонус при назначаване;
2. Гарантирано много добро заплащане + бонус система;
3. Допълнителна здравна застраховка;
4. Стандартно работно време –8ч - 17ч с обедна почивка при 5 дневна работна седмица.