Специалист обслужване на клиенти в онлайн и физически магазин
Поради увеличаване на обема на работа, и нарастване на дейностите търсим мотивирани хора, които да се присъединят към фирмата.
Вашите отговорности:
- Разширяване на клиентската мрежа и поддържане на контакт с нови и настоящи клиенти на място и онлайн;
- Изпращане на оферти;
- Презентиране на стоките и услугите на клиентите;
- Търсене на подходящи решения за клиентските запитвания;
- Поддържане на платформата за онлайн търговия;
- Обработка на клиентски поръчки, събиране, пакетиране и комуникация с куриери;
- Поддръжане и подреждане на склад.
Нашите изисквания:
- Желание за развиване и растеж;
- Интерес към 3D технологиите (печат, сканиране, проектиране, дизайн);
- Да бъдете сигурни в компютърна и технологична среда.
- Много добри организационни и комуникативни умения;
- Инициативност и поемане на отговорност;
- Прецизност и аналитично мислене;
- Да имате търговски усет;
- Висше или средно техническо или икономическо образование се счита за предимство;
- Опит в областта на онлайн търговия и обслужване на клиенти.
Нашето предложение:
- Трудов договор с фиксирано базово месечно възнаграждение;
- Ваучери за храна;
- Заплащане ще се увеличава, заедно с показаните резултат;
- Работа на 40 часова работна седмица - от понеделник до петък, от 9 до 6;
- Въвеждащо обучение в продуктовата гама на фирмата;
- Коректно и индивидуално отношение;
- Позитивна атмосфера, динамична работа и нови предизвикателства;
- Изграждане на знания и умения, които са от полза в професионален план;
- Почивка на официалните празници.
Ако Вие сте сериозен и комуникативен човек и предложението ни представлява интерес за Вас, можете да кандидатствате, като изпратите автобиографията си с актуална снимка и телефонен номер за контакт.
Всички данни, предоставени от кандидатите, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и GDPR и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.