Управител на търговски обект
Управител на търговски обект
Отговорности:
- Активно участва в търговските и оперативни процеси на магазина – доставки, стокови наличности, отчитане, инвентаризации, изготвяне на графици, анализ и контрол на показатели и др.
- Участва в организацията и управлението на дневните операции в магазина;
- Организира работата на служителите и създава позитивна и мотивираща работна атмосфера;
- Отговаря за състоянието на търговския обект и предприема действия за подобряване на продажбите;
- Гарантира качествено обслужване на клиентите и разрешава възникнали казуси.
Изисквания:
- Опит в продажбите на обзавеждане за дома или опит в търговията със строителни материали - силно предимство;
- Отлични комуникатвни умения;
- Силна ориентация към клиента и обслужването;
- Познания и умения за работа в складови помещения;
- Високо ниво на ангажираност, инициативност и организационни умения.
Какво предлага компанията:
- Възможност за кариерно развитие в стабилна компания с утвърдени стандарти;
- Конкурентно възнаграждение и коректни трудови отношения;
- Допълнителни месечни бонуси;
- Ваучери за храна – 200 лв;
- Служебен автомобил;
- Работа от понеделник до петък изцяло на редовна смяна.
Ако това предложение Ви е заинтригувало, ще очакваме Вашата професионална автобиография.
Ще се свържем само с предварително одобрените по документи кандидати.
Менпауър България има лицензен номер № 2033/20.04.2016 за предоставяне на услуги в областта на Човешките Ресурси.