Консултант Организация на Корпоративни Пътувания с Немски и Английски Език
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
За наш клиент, глобален лидер в сферата на аутсорсинг услугите, развил множество успешни проекти, търсим мотивирани кандидати, които да се присъединят към екип от професионалисти на позиция:
Консултант Организация на Корпоративни Пътувания с Немски Език и английски език
Основни отговорности:
В тази роля ще предоставяте висококачествено обслужване на корпоративни клиенти, като им съдействате при организирането и управлението на техните бизнес пътувания. Ще помагате в планирането на полети, настаняване, пътувания с влак и други услуги, за да гарантирате плавно и ефективно изпълнение на техните ангажименти. Вашата подкрепа ще осигури увереност и спокойствие по време на пътуванията, като клиентите разчитат на Вас за бързи и надеждни решения.
Компанията предлага:
- Пълно работно време с гъвкави работни смени между 9:00 и 20:00, от понеделник до неделя;
- Конкурентно възнаграждение и месечни бонуси, обвързани с представянето Ви;
- Модерен офис на леснодостъпна локация, близо до градски транспорт;
- Платено въвеждащо обучение и възможности за допълнителна квалификация;
- Програми за професионално израстване и кариерно развитие;
- Инициативи за здраве и добруване;
- Подкрепа при релокация (ако е необходимо) – осигурено настаняване и транспортни разходи;
- Допълнителни придобивки: здравно и животозастраховане, Multisport карта, транспортни бонуси, бонуси за лични поводи, допълнителен отпуск за обучение, корпоративни събития и още много други.
Изисквания за заемане на позицията:
- Отлични комуникационни умения по телефон и в писмена форма, както и активно слушане;
- Владеене на немски език на високо ниво (писмено и говоримо);
- Добро владеене на английски език;
- Опит в сферата на пътувания, авиолинии, хотелиерство или сходни индустрии е предимство;
- Предишен опит в обслужване на клиенти или в център за обслужване на обаждания е плюс;
- Добри компютърни умения и бързина при работа с MS Office;
- Организираност, способност за вземане на решения и аналитично мислене;
- Умения за работа в екип и позитивна нагласа.
Кандидатствай сега!
Ако позицията Ви е заинтригувала, моля, изпратете Вашата актуална автобиография.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички лични данни, предоставени от Вас, ще бъдат обработени и съхранени в съответствие със ЗЗЛД и ще бъдат използвани само за целите на подбора.