Счетоводител
Говориш ли езика на цифрите? Обичаш ли, когато всичко е балансирано? Търсиш ли място, на което да се развиваш, да учиш и да работиш в счетоводна кантора, която следва тенденциите в света на дигиталното счетоводство. Имаш ли амбиции да бъдеш уважаван и успешен счетоводител?
Великов Акаунтинг Сървисиз е компания, която се стреми да бъде доверен партньор на бизнеса. Да работи за оптимизирането както на приходите и разходите, така и на процесите в компанията. Да бъдем експерта, от който всеки предприемач се нуждае за да развива свободно своя бизнес. И се стремим да правим всичко това без да сме в тежест на бизнеса и да усложняваме и утежняваме неговата ежедневна дейност.
Какво ще очакваме от вас:
1. Осчетоводяване на първични счетоводни документи;
2. Изготвяне на ДДС декларации;
3. Обработка на заплати;
4. Участие при годишно счетоводно приключване;
5. Участие при проверки от контролните органи (НАП и НОИ);
6. Изготвяне на справки за нуждите на мениджмънта.
7. Администриране на трудовите отношения, подготовка на пълен пакет документи при назначаване и освобождаване на служители и регистрацията им в НАП;
8. Изчисляване и обработка на заплати, включително данъци и осигурителни вноски;
9. Подаване на декларации във връзка със задължителното осигуряване, справки по чл. 73 от ЗДДФЛ, болнични и декларации по чл. 55 от ЗДДФЛ;
10. Сътрудничество със съответните департаменти за осигуряване на съответствие със законодателството и вътрешните процедури на клиентите.
Какви лични качества търсим в кандидатите:
1. Амбиция и желание за развитие
Това изискване предполага кандидатът да има както желание да се надгражда непрекъснато своите знания, така и да се стреми да развива своите практически умения.
2. Средно или висше счетоводно образование
Предимство би било, ако кандидатът е завършил търговска гимназия. Приемат се кандидатури и на настоящи студенти по счетоводство и/или финанси.
3. Основни счетоводни познания
Това изискване предполага кандидатът да умее да осчетоводява стандарти счетоводни операции.
4. Висока ефективност на работа
Един от принципите на компанията е ефективността при извършването на всяка задача, кандидатът трябва да е резултатно ориентиран и да е отворен към различен начин на работа.
5. Добри компютърни умения и познаване на счетоводен софтуер и софтуер за обработка на заплати
Без значение, колко е добър софтуерът, Excel ще бъде неразделна част от работния процес, за това добрите умения за работа с него ще са в плюс на кандидата.
Позицията е подходяща за кандидати, с 2-3 или повече години стаж по специалността;
Компанията предлага:
1. 8 часов работен ден;
2. Адаптивно работно време и възможност за хибриден модел на работа;
3. Първоначално и непрекъснато последващо обучение;
4. Възможност за участие в професионални семинари по счетоводство и данъци финансирани от работодателя;
5. Безплатен достъп до специализирана литература в областта на счетоводството и данъците;
6. Възможност за развиване на нови знания в професията;
7. Автоматизирани процеси в месечната обработка на документацията.
8. Здравна застраховка
Ако се откривате в горните редове, кандидатствайте сега, като изпратите Вашата актуална автобиография. Всички одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю, което ще протече в два етапа: Решаване на тест с въпроси, за установяване на познанията Ви в областта, последвано от интервю с кандидата.