Оперативен счетоводител
Счетоводна къща Еквинокс ЕООД търси да назначи оперативен счетоводител.
Вашите задължения ще бъдат:
* цялостно организиране и осъществяване на финансово-счетоводната отчетност на клиенти на счетоводната къща;
* приемане, проверяване и обработване на първични финансово-счетоводни документи и своевременното им осчетоводяване;
* изготвяне на ДДС декрарации, VIES декларации, Интрастат и др. задължителни отчетни регистри и документи по българското законодателство;
* изготвяне на ведомости за работни заплати, изготвяне на трудови договори, подготвяне на уведомления за сключени или прекратени трудови договори, подаване на информация за болнични листа;
* следене навременното разплащане с доставчици и клиенти;
* участие в счетоводно и данъчно приключване, подпомагайки работата на Главния счетоводител;
* изготвяне на междинни и годишни финансови отчети;
* изготвяне на данъчни декларации;
* комуникация с клиенти и контрагенти;
* участие в процедури на НАП и др. държавни органи, подпомагайки работата на Главния счетоводител.
От Вас очакваме:
- Висше икономическо образование, специалност "Счетоводство и контрол"/ дава предимство/;
- Компютърна грамотност: MS Excel, Word;
- Умения за работа в екип;
- Коректност и лоялност;
- Стремеж към нови знания и самоусъвършенстване;
Ние предлагаме:
- Условия на труд, съобразени с българското законодателство;
- Възможност за натрупване на ценен професионален опит;
- Регламентирано работно време;
- Стартова заплата от 2100 до 2 500 нетна сума (след данъци).
Ако нашето предложение Ви интересува, моля изпратете актуална АВТОБИОГРАФИЯ СЪС СНИМКА.