Специалист Възнаграждение и администрация на персонала (ТРЗ)
Булкапитал груп се е утвърдил като една от най-големите и устойчиви строително – инвестиционна компании в България. Предоставяме на клиентите си целия спектър от услуги в областта на жилищното строителство, недвижимите имоти, туризма, хотелското настаняване, търговията на дребно и рестораньорството. Холдингът Булкапитал груп е ориентиран към изграждане на жилищни комплекси в престижни райони на София, Варна и южното Черноморие.
Описание на длъжността и основни отговорности:
Търсим динамичен и ориентиран към детайлите специалист за нашия екип, който да поеме ролята на Специалист Възнаграждение и администрация на персонала (ТРЗ). В тази роля ще бъде отговорен за обработката на възнагражденията и управлението на администрацията на персонала, като осигурява точното и своевременно изпълнение на всички свързани процеси като:
· Изготвя цялостната документация по сключване, изменение и прекратяване на трудови и служебни правоотношения.
· Поддържа лични досиета на работещите в дружествата служители.
· Изготвя документи свързани със служителите и трудовите правоотношения - служебни бележки, удостоверения, документи при пенсиониране.
· Изчислява и обработва месечните възнаграждения, премии и други извънредни плащания. Изготвя ведомости и рекапитулации.
· Администрира отсъствията на служителите - отпуски, болнични, и други.
· Изготвя графици и присъствени форми за отчитане на работното време;
· Подготвя отчети и справки за целите на счетоводството.
· Подава информация към външни институции (НАП, НОИ, НСИ, ИТ, и др.) – уведомления, декларации, справки, приложения и др.
· Следи измененията в законодателството по отношение на трудово-осигурителната нормативна рамка.
· Спазва изискванията за лоялност и конфиденциалност на личните данни и информацията за служителите и клиентите.
· Комуникира с държавни институции и други външни органи - Инспекция по труда, НАП, НОИ, Агенция по заетостта, службата по Трудова медицина.
Изисквания към кандидатите:
· Завършено висше икономическо образование (или образование в подобна сфера).
· Опит на същата или подобна позиция.
· Добри познания в сферата на трудовото и и осигурително законодателство
· Отлична компютърна грамотност - Excel, Word, специализиран софтуер за управление на човешките ресурси, електронен подпис.
· Внимание към детайлите, аналитично мислене и организационни качества
· Надеждност и лоялност.
· Умения за ефективна комуникация и работа в екип.
· Способност за усвояване на нови знания и адаптация към новите технологии и методи на работа
Ние предлагаме конкурентно възнаграждение и социален пакет:
· Стабилна работа на постоянен договор при петдневна работна седмица
· Атрактивно и конкурентно възнаграждение
· Въвеждащо обучение
· Възможности за професионално развитие и обучение.
· Работа в екип от опитни специалисти в областта
· Подкрепяща и кооперативна работна среда, насочена към новаторство и професионализъм
Допълнителни придобивки: допълнително здравно осигуряване (пакет лукс), 200 лева ваучери за храна, поемане на разходи за транспорт, мултиспорт карта на преференциална цена
Нов модерен офис, намиращ се в к.к. Св.Св. Константин и Елена, оборудван с най-съвременни технологии и удобства
Ако търсите динамична работа и коректно отношение, можете да изпратите автобиография. Одобрените кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Очкаваме ви!