Медицинска сестра в Регионална база за спешна медицинска помощ по въздуха - гр. Долна Митрополия
ОБЯВЛЕНИЕ
За 3 /три/ щатни бройки за длъжността „медицинска сестра“ в регионална база за спешна медицинска помощ по въздуха – гр. Долна Митрополия
1. Предварителна информация
Подпомага дейността на лекаря от авиомедицинския екип по оказване на своевременна, качествена и квалифицирана спешна медицинска помощ на болни и пострадали на мястото на инцидента и по време на транспортирането им по въздуха с вертолет до предаването на пациента на медицински екип на посрещащото лечебно заведение.
2. Минимални и специфични изисквания към кандидатите за длъжността „медицинска сестра“ в регионална база за спешна медицинска помощ по въздуха – гр. Долна Митрополия:
- висше образование, образователно-квалификационна степен – „бакалавър“ от професионално направление „Здравни грижи“;
- професионална област: Здравеопазване и спорт;
- професионален опит: не по-малко от 2 години професионален опит;
- владеене на английски език;
3. Ред за провеждане на подбора
3.1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
- писмено заявление за участие в подбора;
- автобиография (CV);
- декларация по образец – Приложение № 1;
- копие от документи за придобита образователна степен „бакалавър“ от професионално направление „Здравни грижи“;
- копие от документи удостоверяващи продължителността на професионалния опит от не по-малко от 2 години.
Документите, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България
3.2. Документите следва да се подават на е-mail адрес: [email protected] или на място в деловодството на ЦСМПВ с адрес: гр. София, бул. „Академик Иван Евстратиев Гешов“ № 15, ет. 2 - в срок до 10.02.2025 г.
3.3. Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на директора на Центъра за спешна медицинска помощ по въздуха.
3.4. Длъжността се заема след сключване на трудов договор. Основна месечна заплата ще бъде определена в границите от 1450,00 лв. до 3900,00 лв.
3.5. Подборът протича в два етапа:
- проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания;
- интервю .
До по-нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват минималните изисквания за заемане на длъжността.
В крайното класиране предимство ще имат кандидатите притежаващи удостоверение за успешно завършен курс на обучение „Оказване на спешна медицинска помощ по въздух“.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто ще бъдат изпратени на кандидатите на електронните пощи в седемдневен срок след изтичане на срока за подаване на документите за участие в подбора.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Интервюто се провежда от комисията по т. 3.3 и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и деловите качества, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си комисията подготвя протокол с резултатите от интервюто и списък с класираните кандидати в десетдневен срок от провеждането на интервюто.
Декларация приложение №1 ще бъде изпратена на всеки един кандидат по имейл.