Експерт Бизнес Обслужване
Основни задължения:
- Отговаря за бързото и качествено обслужване на клиентите, партньорите и търговската мрежа за продажби, като контактува лично или по телефона.
- Участва в обработката на всички видове застрахователни договори и изготвяне на оферти, калкулации и събиране на застрахователни премии.
- Предоставя информация на клиенти и партньори за застрахователни продукти, както и за настъпили промени в ценови листи, общи условия и указания за сключване на застрахователни договори.
- Съдейства на клиентите и партньорите при настъпване на застрахователно събитие, като ги информира за всички изискуеми документи за предявяване на претенция.
- Внася предложения за подобрения и оптимизации на работните процеси и процедури.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Максимална прецизност при работа с документи.
- Много добра компютърна грамотност - MS Office, Internet, специализирани софтуери.
- Желание за професионално развитие в областта на застраховането.
- Предходен опит в областта на застраховането (застрахователен брокер или застрахователна компания) е задължителен.