Заместник Управител
Работните Ви задължения включват:
• Осигуряване правилното функциониране на търговския обект и проследяване за доброто обслужване на клиентите и запознаването им с качествата на продаваните продуктите в търговския отдел;
• Контролиране и разпределяне работата на касиерите в обекта, следи за доброто обслужване и отношение към клиента;
• Изготвяне на ежедневни заявки за стоки и заприхождаването им в складова програма;
• При необходимост оказване помощ на касиерите, като участва непосредствено в обслужването на клиентите;
• При отсъствие на управителя оказване съдействие и помощ при зареждане с горива и стоки;
• Осигуряване системното зареждане на стоки в търговския обект;
• Следене за търговския вид и годността на предлаганите стоки;
• Изготвяне оперативни справки и отчети, участва в процедури по инвентаризация;
• Изпълняване и други възложени задачи, свързани с дейността и правилното опериране на обекта.
Изисквания към кандидатите:
• Предишен опит на ръководна позиция е предимство;
• Умения за работа с фискални компютърни системи и отлична обща компютърна грамотност (MS Office);
• Отлични комуникативни умения и клиентски-ориентирано поведение;
• Проактивност, методичност и точност при изпълнение на служебните задължения;
• Умения за работа в екип и възлагане на задачи.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас, моля изпратете подробна автобиография, като посочите телефон за контакт.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.