Счетоводител /немска търговска фирма/
Нашият клиент e утвърдено дъщерно дружество на немска фирма, лидер в сферата на търговията и сервизната дейност на пътно-строителни машини.
Търсим опитен и мотивиран Счетоводител, който да се присъедини към екипа
Основни задължения:
• Осчетоводяване на първични документи за покупки: външни услуги, аванси към доставчици, разходи за бъдещи периоди, ДМА, ДНМА, материали, горива, винетки, консумативи автомобили, застраховки и подобни;
• Осчетоводяване на банкови извлечения: плащания от клиенти, към доставчици, работни заплати, публични задължения, гаранции по търговски договори, кредитни карти и подобни;
• Текущо признаване на разходи: закриване на аванси към доставчици, признаване на разходи за бъдещи периоди, изписване на разходи за горива;
• Начисляване на амортизации;
• Осчетоводяване на разходи за работни заплати и осигурителни разходи, провизии за отпуски;
• Контрол и въвеждане на данни за Интрастат; създаване и подаване на месечна Интрастат декларация - пристигания в портал за електронни услуги на НАП
• Издаване на фактури за продажба, при необходимост;
• Изготвяне на справки за вземания и задължения, напомнителни писма; писма за потвърждение на разчети: годишно приключване и при поискване;
• Контакти с контрагенти за изясняване на вземания и задължения, документиране на доставки - при несъответствия;
• Участие в инвентаризации на СМЦ и ДМА; инвентаризация на разчетни сметки – периодично;
• Касова отчетност: ПКО, РКО, Осчетоводяване на сметка 501, водене на касова книга;
• Изготвяне на справки възложени от Главния счетоводител и Управителя;
Изисквания:
• Висше образование- Счетоводство и контрол, финанси или друго релевантно
• Опит като счетоводител- минимум 3 години, за предпочитане в сферата на международната търговия
• Работа с електронно банкиране
• Работа с ERP – опит с Ажур, SAP е предимство
• Много добра компютърна грамотност- MS Office, специализирани счетоводни програми
• Много добро владеене на английски език, минимум B2 – С е предимство
Личностни качества:
• Методичност, добро логическо мислене и организация на работните процеси, внимание към детайла;
• Ориентация към финализиране на поставените задачи и намиране на начин за успешно завършване;
• Експедитивност, добро управление на времето, способност за приоритизиране;
• Позитивно мислене, добър екипен дух, емпатия и желание за сътрудничество, добра комуникация и етично поведение към служителите и партньорите на работодателя.
Компанията предлага:
• Работа в стабилна международна компания, лидер в сектора;
• Много добро възнаграждение и коректно отношение;
• Приятна атмосфера на работа в подкрепяща среда;
• Допълнително здравно осигуряване.
При интерес към позицията, моля изпратете Вашата автобиография, като посочите и възможен срок за започване на работа.
Всички кандидатури ще бъдат разглеждани поверително.
Лиценз No. 2111/16.09.2016 - безсрочен