Оперативен счетоводител
Отговорности:
1. Обработване на финансово-счетоводни документи, протоколи за прихващане и споразумения с контрагенти.Обработва касови документи.Води ежедневно и точно отразяване на стопанските операции в ERP система съгласно националните счетоводни стандарти;
2. Изготвяне на оборотни ведомости, извлечения и справки от аналитични сметки.Изготвя нареждания за плащания към доставчици и държавния бюджет чрез платформите за онлайн банкиране;
3. Следене на вземанията от клиенти и задължения към доставчици;
4. Извършване на инвентаризация на разчети;
5. Изготвяне на справки за нуждите на управлението.Съгласува оперативната дейност с отговорен/главен/ счетоводител , мениджърите и екип от служители;
6. Подготовка на данни за статистически отчети и формуляри;
7. Участие в инвентаризации и годишно приключване;
8.Спазва финансовата дисциплина; счетоводната политика и други правила и процедури в дружеството;
Изисквания:
1. Професионален опит- минимум 5 години във водене на счетоводна отчетност на фирма с търговска дейност;
2. Завършено подходящо икономическо образование;
3. Добро познаване на данъчното и счетоводното законодателство;
4. Опит при работа с търговски вериги ще се счита за предимство;
5. Отлични умения за работа с MS Office (Word, Excel, Outlook,);
6. Продължителен опит в работата с ERP системи;
7. Аналитичност, отговорно отношение към работата, внимание към детайлите;
8. Добри комуникативни умения.
Фирмата предлага:
1.Работа в утвърдена компания, възможност за развитие и кариера, приятна екипна и подкрепяща среда;
2.Конкурентно възнаграждение и социални придобивки;
3.Обучение и професионално развитие;
4.Работа на трудов договор, 5 дневна работна седмица, 8 часов работен ден;