Оперативен счетоводител и офис асистент
Наш клиент, транспортна фирма, търси да назначи:
Оперативен счетоводител и офис асистент
Основни изисквания:
- Предишен опит като счетоводител;
- Опит в приключване на годината - предимство;
- Отлична компютърна грамотност;
- Добри комуникационни умения;
Фирмата предлага:
- Трудов договор на 8 часов работен ден и 5 дневна работна седмица;
- Служебен телефон;
- Работно време от 09.30 ч. – 18:30 ч. - 1 час обедна почивка;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Работно място - кв. Гео Милев.
Роста Балкани Ейч Ар EООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите.
Лиценз No. 2200/12.01.2017 - безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Моля, изпращайте автобиографии с актуални снимки на български език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.