Счетоводител оперативен
1. Ежедневна оперативна обработка на счетоводния документооборот – приемане, проверка, класиране и обработка на първични счетоводни документи (фактури, каса, банка, и др.);
2. Изготвяне на първични и вторични счетоводни документи;
3. Подготвяне на данни за финансовите отчети и статистическите формуляри при годишното приключване;
4. Поддържане на кореспонденция с клиенти и доставчици за нуждите на счетоводната дейност.
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ ПОДХОДЯЩИЯ КАНДИДАТ:
1. Завършено средно или висше икономическо образование;
2. Опит като счетоводител – не се изисква, но е предимство;
3. Добри комуникационни умения;
4. Умение за работа в екип и спазване на срокове, способност за вземане на решения и справяне с конфликтни ситуации;
5. Внимание към детайлите, отговорност и организираност;
6. Познаване на счетоводния софтуер Ajur7 е предимство;
7. Добра компютърна грамотност - MS Office /особено Excel/, Internet.
8.Добро познаване и прилагане на счетоводо- данъчното законодателство и счетоводните стандарти.
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
1. Мотивиращо възнаграждение, обвързанo с постигнатите резултати;
2. Възможности за развитие и постоянно професионално усъвършенстване;
3. Много добра материално-техническа база.
Кандидатури, които не отговарят на горепосочените изисквания няма да бъдат разглеждани.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Молими за кракти и ясни автобиографии.
Заплата нето 1600-2500 лв.