ОФИС АСИСТЕНТ/АДМИНИСТРАТОР В ПРОИЗВОДСТВО
Наш скъп клиент, лидер в производството на метални конструкции, разширява екипа си и търси офис асистент, който да поеме координацията с доставчици и административната организация. Ако сте проактивни, умеете да планирате и искате да работите в професионална и приятелска среда – това е вашата възможност!
Основни отговорности:
- Създаване и изпращане на заявки към доставчици
- Проследяване на поръчки и координация на доставките
- Комуникация с доставчици и вътрешни отдели за осигуряване на навременно изпълнение на заявките
- Водене на документация, свързана със заявките и доставките
- Подпомагане на управлението на административните дейности в офиса.
Изисквания:
- Опит на подобна позиция ще се счита за предимство
- Отлични комуникационни и организационни умения
- Умение за работа с компютър и офис приложения
- Отговорност, прецизност и способност за работа в динамична среда
- Желание за дългосрочно развитие и принос към успеха на фирмата
- Владеене на английски език - предимство.
Компанията предлага:
- Работна седмица от понеделник до петък (8:00-17:00)
- Добро възнаграждение и ваучери за храна
- Последващи обучения
Ако смятате, че тази позиция отговаря на вашите умения и интереси, моля, изпратете своята автобиография. Ще се свържем само с одобрените кандидати.
"Б.А.Б. Консулт" ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051/2020 г.) в Агенция по заетостта, която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители!
Изпращайки личните си данни, Вие давате съгласие "БАБ КОНСУЛТ ЕООД" да събира, обработва, използва и прехвърля личните Ви данни с цел подбор и намиране на работа.