Асистент обслужване на бизнес клиенти и продажби с НЕМСКИ език
*Позицията е подходяща и за хора БЕЗ ОПИТ!
*Възможност за работа на 4, 6 или 8 часа след преминато обучение.
Твоята роля ще бъде:
- Обработка на входящи и изходящи телефонни запитвания, както и писмена комуникация по имейл.
- Подновяване на договори, както и сключване на нови такива., с цел подобряване на услугите.
- Консултации за тарифи.
- Продажби на услуги към операторът, който обслужва компанията.
Ако:
- Ти си целенасочен и искаш да работиш в динамична среда,
- Доверяваш се на добрия си търговски нюх и на интуицията си,
- Търсиш професионално развитие и цениш подобаващото отношение, както и работата в екип,
- Умееш да комуникираш свободно на немски и обичаш да общуваш с нови хора,
Ние търсим теб!
Ще ти бъдат предоставени:
- Мотивиращо възнаграждение + месечен бонус.
- Коректни условия на труд.
- Сигурна и постоянна работа.
- Възможност за работа от вкъщи и на 4/6/8 часови смени след успешно преминато обучение и встъпителен период.
- Платено обучение.
- 24 дни платен отпуск.
- Допълнителни социални придобивки - ваучери, карта Мултиспорт и др. карти за отстъпки.
- Финансова подкрепа за пътните разходи, ако служител живее извън София.
Ние вярваме в твоя потенциал, повярвай и ти в себе си и кандидатствай като изпратиш актуална автобиография!
,,Б.А.Б.Консулт'' ЕООД е лицензирана агенция за подбор и консултиране на персонал (регистрационен номер 3051 / 2020 г. ) в Агенцията по заетостта , която е създадена с идеята за подпомагане на заетостта на територията на България. Нашата мисия е да запознаем доказаните работодатели в страната със стойностните служители!