ПРОДАВАЧ- КОНСУЛТАНТ
Естество на работата:
- Работа в магазин за канцеларски материали и офис консумативи;
- Интензивна посещаемост от клиенти;
- Безупречно, активно и професионално обслужване на клиентите;
- След планирано обучение, отлично познаване на асортимента от стоки в магазина;
- След планирано обучение, работа с копирни машини и друга техника;
- Използване на професионални техники на продажба;
- Сменен режим на работа, с възможност за гъвкаво разпределение на времето.
- 40-часова работна седмица.
Специални изисквания:
- Комуникативна, коректна и отговорна личност;
- Умения да общува с хора и работи в екип;
- Инициативност и самостоятелност;
- Опит в дейност при обслужване на клиенти е предимство;
Одобрените кандидати сключват трудов договор и получават необходимото обучение.
Ако предизвикателствата и динамичната работа Ви привличат и предложението ни Ви заинтригува, изпратете актуална автобиография със снимка и мотивационно писмо. Високо оценяваме интереса към нас и благодарим на всички кандидати за отделеното време.
Предоставянето на лични данни по тази обява е доброволно и те ще бъдат използвани единствено и само за целите на подбора. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.