Търговски представител за канцеларски материали
Търговски представител на канцеларски материали
„Офис Тренд“ ООД е компания предлагаща доставка на офис консумативи, канцеларски материали, офис мебели, офис техника, почистващи и детски стоки.
Във връзка с разширяването на дейността си в гр.София, търсим да назначим - Търговски представител с опит в тази сфера!
Основни задължения:
• Поддържа и развива търговските взаимоотношения с настоящи и потенциални клиенти в поверения му район;
• Работи за увеличаване качеството на обслужване на клиентите;
• Участва в поддържането на актуална база данни с клиенти на фирмата;
• Проучва пазара и конкуренцията и анализира получената информация;
• Изготвя периодични отчети за извършваната търговска дейност.
Вие сте нашият кандидат ако:
- Имате опит в про-активни продажби, контакти и комуникация с нови клиенти;
- Опит на подобна позиция;
- Много добра лична организация, координиране на задачи и приоритети в конкурентна среда;
- Много добра техническа грамотност - ниво MS Excel;
- Добри комуникативни, аналитични и презентационни умения;
- Амбиция и състезателен дух, желание за развитие;
- Шофьорска книжка – кат.В.
НИЕ ВИ ПРЕДЛАГАМЕ:
- Трудов договор и осигуровки (Заплата по договаряне.)
- Основна заплата 2000лв. плюс 3 процента от продажбите;
- Служебен телефон;
- Служебен автомобил.
Очакваме Вашите актуална автобиография и снимка.