Продавач-консултант Tommy Hilfiger
*Подходяща и за студенти!
*Гъвкаво работно време
*Възможност за работно време на 4ч , 6ч или 8ч
Location - The Mall, Paradise, Serdika Center
SARKK SA, основан през 1998 г, е ексклузивен вносител на Tommy Hilfiger и Calvin Klein за България, Гърция, Кипър, Румъния, Албания и Македония. В България продуктите на двете марки се предлагат в магазините на Tommy Hilfiger и Calvin Klein в търговските центрове Paradise mall, Serdika Center и The Mall в София.
Целта на SARKK SA винаги е била насочена към здравословния и стабилен растеж и продиктувана от ценностите на корпоративната социална отговорност. Това я прави една от най-сигурните корпорации в индустрията и спомага за нейния постоянен растеж, като успява да задоволи нуждите и на най-взискателните клиенти и я превръща в желан работодател.
ИЗИСКВАНИЯ:
Комуникация и добра работна етика
Умение за работа в екип
Търговски нюх
Поемане на отговорност
Желание за постигане на резултати
Диплома за завършено средно образование
Опит в сферата на продажбите ще се счита за предимство
Опит в работата с касов апарат ще се счита за предимство
Владеенето на английски език ще се счита за предимство
ОТГОВОРНОСТИ:
Обслужване на клиенти съгласно фирмените стандарти
Поддържане на вида на стоките изложени в магазина, приемане на стока, познаване на дрехите в магазина
Постигането на качествени и количествени цели на магазина
Поддържане на безупречен външен вид по всяко време, като посланик на марката
НИЕ ПРЕДЛАГАМЕ:
Фирмено обучение
Реализация в динамична, развиваща се и модерна компания
Точни и коректни трудови взаимоотношения
Възможност за развитие
Годишен отпуск
Ако се разпознаваш в описанието, можеш да кандидатстваш чрез секцията за кандидатстване.
Ще се свържем с всички кандидати, одобрени по документи.
Всички предоставени данни от кандидатите ни са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
КВАЛИФИКАЦИИ:
• Училищно свидетелство.
• Опит от 2 години в сферата на облеклото ще бъде предимство.
• Познаване на касови системи ще бъде предимство.
• Владеенето на английски език ще бъде предимство.
• Силни комуникативни умения с манталитет, ориентиран към клиента.
• Екипно ориентиран човек.
• Разширени умения за продажби.
• Отговорен и надежден.
• Отдаденост на постигането на целите.
ОТГОВОРНОСТИ:
• Обслужване на клиенти по високо професионален начин и създаване на отношения на доверие с клиента.
• Поддържане на високи стандарти на магазина по всяко време, като участва във всички задачи на магазина, напр. почистване, доставки на стоки, мърчандайзинг и т.н.
• Поддържане на безупречен личен външен вид по всяко време, като посланик на марката.
• Постигане на качествени и количествени цели на магазина.
Ако се интересувате от професионално развитие чрез постоянно обучение и работа в приятна и младежка среда, с култура, която подкрепя уважението към другите, предприемчивостта и качеството, моля, изпратете автобиографията си, като посочите реф. No: BGSA/1021.