Юрисконсулт
I. ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
1. Изготвя правни становища по предявяване на искове, изготвяне на искови молби и отговори на искови молби, както и по други правни въпроси от работата на работодателя.
2. Следи за сроковете по текущите дела на работодателя.
3. Извършва справки по дела, както и дава становища по казусите от дейността на работодателя.
4. Депозира и получава документи в и от съдилищата и от съответните институции.
5. Следи промените в законодателството и подпомага работодателя за намиране на правна информация по практиките на съдилищата в Република България.
6. Участва в изготвянето на проектодоговори, пълномощни и други документи, свързани с дейността на работодателя.
7. Съдейства при осъществяването на всички действия от името на работодателя, за които е упълномощен, свързани с представителство и издаването на документи от органите на съдебната власт и други институции, необходими за дейността на работодателя.
8. Подготвя и предоставя всякакви справки по осъществяваната дейност на работодателя.
9. Създава и поддържа архив на извършваната от него дейност и предоставя периодични, а при поискване и извънредни отчети за извършените от него задачи и постигнатите от тях резултати.
10. Извършва процесуално представителство по граждански, търговски, административни и административнонаказателни дела и представлява работодателя пред други институции, където е необходимо, във връзка с дейността на работодателя.
II. ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
1. Образование: висше, с образователно-квалификационна степен специалност „Право\".
2. Добро владеене на книжовен български език.
3. Компютърна грамотност - работа с операционна система Windows и свързаните с нея офис пакет и програмни продукти.
4. Личностни качества - тактичност, дискретност, комуникативност и организираност.
5. Владеене на английски език - писмено и говоримо.