КОНСУЛТАНТ КЛИЕНТИ
Иновативния и компетентен консултант на недвижими имоти трябва да може да изпълнява ролята на посредник между купувач и продавач. Той помага на своите клиенти да купуват, отдават под наем или продават имоти на правилната цена при най-добри условия. Запознават се с нуждите и финансовите възможности на клиентите, предлагат решения, които са подходящи за тях.
Качествата, които трябва да притежава един консултант са:
-Прозрачност- истинските прозрачни отношения с клиентите, отключват потенциала за подобряване и развитие.
-Упоритост- никога не се отказва и не спира да разрешава възникналите проблеми.
-Честност – честността винаги е най-добрата политика
-търпеливост, амбициозност, комуникативни умения, дисциплина.
Ние предлагаме:
-Трудов договор
-Фирмено обучение
-Разработена и затвърдена система на работа
-База с оферти на клиенти
-Реклама в сайтове
-Работа в екип
Изисквания:
- образование /средно или висше/;
- умение за работа с клиенти и водене на преговори;
- организираност, коректност и отговорност към поетите ангажименти;
- перфекционизъм - хора, които винаги се стремят към по - добри резултати;
- аналитично и креативно мислене;
- ентусиазъм, който да мотивира околните да работят с Вас и да Ви имат доверие;
- да притежавате свидетелство за управление на МПС и ЛИЧЕН АВТОМОБИЛ.
Вашите отговорности ще бъдат, да набирате нови клиенти и да ги съветвате относно пазарните условия, да проучвате пазара, да организирате срещи, да провеждате огледи, да договаряте цени и условия по продажбата, да правите сравнителен анализ на пазара, да актуализирате списъците с налични имоти, да насърчавате продажби чрез реклами, да подготовяте необходимите документи по сделка.
Ние ще ви предостаим всичко необходимо за обучението, от което се нуждаете, за да успеете в това начинание и заедно да Посрещаме КЛИЕНТИ и да изпращаме ПРИЯТЕЛИ.