Офис Асистент
Smart Brokers е част от група компании в областта на недвижимите имоти, кредитното посредничество, проектиране и строителство на жилищни сгради, управление на проекти. Ние сме екип от професионалисти с дългогодишен опит и познания във всички аспекти на бизнеса с недвижими имоти. Повече от 10 години създаваме истинска стойност за нашите клиенти, партньори, инвеститори. Ние предлагаме умни решения за ключови въпроси!
ОФИС АСИСТЕНТ
Изисквания:
- Работен английски език ще се счита за предимство;
- Отлично владеене на основни програмни приложения;
- Умение за работа с офис техника;
- Отговорност, инициативност, организираност и комуникативност;
- Работа със социални медии
Отговорности:
- Поема обаждания от клиенти и води кореспонденция;
- Разпределя обажданията от клиентите по дежурства
- Подпомага комуникацията във фирмата;
- Води, организира и контролира текущата фирмена кореспонденция;
- Администрира уеб сайта на фирмата;
- Съдейства при изготвяне и организиране на събития;
- Комуникира и кореспондира с консултантски фирми – доставчици
Ние предлагаме:
- Трудов договор;
- Професионална работна среда;
- Сплотен и квалифициран екип;
- Модерен офис на престижна локация;
Всички кандидатури ще бъдат третирани строго поверително.
Само одобрените кандидати ще бъдат поканени на интервю.