Експерт „Комуникации и фондонабиране“
За наш клиент, сдружение с обществена полза, осъществяващо социална дейност в подкрепа на уязвими хора, търсим
Експерт „Комуникации и фондонабиране“
Основни задължения:
• Популяризира дейността на сдружението на национално и международно ниво;
• Отговаря за и поддържа комуникационните канали на сдружението на български и на английски език;
• Отговаря за комуникационната стратегия на сдружението ;
• Организира ефективна вътрешна и външна комуникация с партньори и с организациите членки;
• Отговаря за и участва в процеса на изработване на издания на сдружението (книжни и електронни);
• Отговаря за и участва в процеса на изготвянето на информационни материали на български и на английски език;
• Отговаря за и участва в процеса на подготовка, реализиране и комуникиране/популяризиране на кампании на сдружението;
• Отговаря за комуникацията, свързана с набиране на средства за конкретни каузи на федерацията, за които няма целенасочена кампания;
• Отговаря за комуникацията, постъпила на общите ни електронни пощи от страната и чужбина;
• Осъществява контакти с национални и международни партньори (НПО, медии, фирми, журналисти и индивидуални дарители) и поддържа активна комуникация и връзка с тях;
• Спазва всички организационни процедури, стандарти и политики на сдружението, в т.ч. Етичен кодекс, Кодекс за поведение на персонала и Политика на закрила.
Основни изисквания:
• Предишен опит в обществена структура или НПО;
• Подходящо висше образование, за предпочитане: филология, журналистика или други хуманитарни дисциплини;
• Добри компютърни умения (MS office package - Exel, Word, Outlook, Powerpoint);
• Добро владеене на английски език (писмено и говоримо);
• Добри комуникационни умения при работа в екип, с вътрешни и външни партньори;
• Диалогичност и уважение към различните експертни мнения и позиции на членовете на проектните екипи;
• Организираност, прецизност и внимание към детайлите, лоялност и дискретност;
• Добри умения за бързо учене, наблюдение, активно слушане, анализиране;
• Креативност, проактивност, гъвкавост;
• Добра координация на задачи и умения за приоритизиране и спазване на срокове.
Клиентът предлага:
• Пълен работен ден;
• Работно място – гр. София, център;
• Конкурентно възнаграждение;
Роста Балкани Ейч Ар ЕООД е лицензирана агенция за подбор на персонал с изцяло безплатни услуги за кандидатите. Лиценз No. 2200/12.01.2017-безсрочен, издаден от Министерство на труда и социалната политика.
Моля, изпращайте актуална автобиография и мотивационно писмо на български / английски език.
Всички предоставени кандидатури и документи ще бъдат разгледани в пълна конфиденциалност и в съответствие с Регламента за защита на лични данни. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.