Мениджър екип, телефонен център за услуги с испански език
TELUS Digital е водещ доставчик на услуги в сферата на BPO и ITO, който от 2004 г. насам предоставя висококачествени услуги за аутсорсинг на бизнес процеси. В компанията работят повече от 5 500 служители на територията на 7 центъра в София, Пловдив (България), Букурещ и Крайова (Румъния), Корк и Дъблин (Ирландия), както и Манчестър и Канок (Великобритания). Компанията предоставя иновативно обслужване на клиенти по цял свят на повече от 35 езика. TELUS International Europe е горд член на семейството на TELUS International.
Какви ще бъдат задълженията ти:
● Ще ръководи екип от служители на длъжност „Специалист техническа поддръжка“;
● Ще управлява поверения му екип като следи за оптимално изпълнение на работните дейности (приемане на обаждания / имейли / разговори, адресиране на проблеми / жалби на клиенти, отстраняване на проблеми и сервизна информация);
● Ще работи по начин, който да гарантира, че всеки член на екипа постига / надминава своите лични цели и показатели на ежедневна, ежеседмична и ежемесечна база;
● Ще провежда дейности свързани с ефективността на наблюдаваните членове на екипа;
● Ще изготвя графици за работа, провежда срещи за оценяване и даване на обратна връзка на служителите в екипа, както е посочено в установената процедура за оценяване на ефективността на компанията-работодател;
● Ще следи да са зададени лични и екипни цели, предоставя необходимото обучение, напътствие и съдействие, за да могат членовете на екипа да постигнат своите цели; ще следи работата на всеки член на екипа, като оказва съдействие, обучение и напътствие, ако е необходимо;
● Ще предоставя обективна и конструктивна обратна връзка относно това, което отделните членове на екипа трябва да направят, за да постигнат своите лични цели на ежедневна база;
● Ще обслужва обаждания свързани с ескалация, които са прехвърлени от служител на длъжност „Специалист техническа поддръжка“, като установява дали отделните членове на екипа са способни да обработват сложни клиентски запитвания по телефон;
● Ще предава знанията и опита си на служителите на длъжност „Специалист техническа поддръжка“ в екипа, които е придобил в работна среда среда, за да ги подготви по-лесно да усвоят необходимите умения за справяне с комплексни ситуации с крайни потребители на платформата на клиента;
● Ще присъства на срещи с представители на лидерския екип на отдела (Тийм Лидер, Мениджър Операции, Мендижър Проекти и други), за да обсъдят различни въпроси / проблеми, пред които са изправени поверените им екипи;
● Ще анализира работните дейности, с цел да определи какво влияе върху ефективността в екипа или в представянето на конкретен Специалист техническа поддръжка, взема решения и изготвя проекти на нови програми за стимулиране и подобряване на условията на труд, въз основа на заключенията си от анализа;
● Ще подготвя и представя отчети за работата на екипа, които предава на Мениджър Операции;
● Ще поставя на обсъждане с лидерския екип на отдела (Тийм лидер, Мениджър Операции, Мениджър Проекти) цялостната работа на екипа, в контекста на на целите на компанията-работодател и целите на проекта;
● Ще идентифицира области, с необходимост от подобряване на ефективността на представянето на екипа и ги реализира чрез планове за действие, с които запознава екипа или конкретни служители на длъжност „Специалист техническа поддръжка“;
● Ще работи по начин, който да гарантира, че всички служители на длъжност „Специалист техническа поддръжка“ в екипа са запознати с актуализациита на политиките и процедурите в компанията-работодател, като координира и подпомага периодичното обучение на специалисти техническа поддръжка;
● Ще събира информация за актуализации извършени от страна на клиента относно правилата и процедурите за работа в проекта и провежда седмични обучителни сесии със служители от екипа, фокусирани върху процедурни актуализации / промени;
● Ще мотивира и вдъхновява всички членове на екипа да работят по-добре, като организира и провежда редовни (ежеседмични, ежемесечни) екипни дейности;
● Ще изготвя проекти на програми за стимулиране на служителите в екипа, за да ги мотивира да постигат и надминават целите по различни показатели, определени от Клиента;
● Ще управлява обслужването на обемите и контролира нивото на необработените телефонни повиквания чрез използване на наличното оборудване и ресурси;
● Ще работи по начин, който да гарантира, че нивата на обслужване се изпълняват или надвишават, включително има право да предлага увеличаване на броя на служителите в екипа;
● Ще пристига навреме на работното си място и ще бъде готов да започне да изпълнява зададената му работа 5 минути преди началото на оказаното му работно време;
● Ще отбелязва своето присъствие всеки ден в системите предназначени за тази цел;
● Ще има задължение да изработва месечния си таргет от часове спрямо индивидуалните му смени в системата за планиране графика на екипа;
● Стриктно ще спазва всички определени в графика почивки;
● Ще дава обратна връзка на прекия си ръководител за това как се справя с поставените задачи и цели. Негово право и задължение да споделя идеи за подобряване на работния процес, за увеличаване на ефективността и качеството на работа. При забелязани проблеми или нередности по отношение на функционирането на техниката или справянето със задачите си, служителят следва да уведоми прекия си ръководител, за да могат да бъдат взети своевременни мерки;
● Ще използва ефективно всички предоставени инструменти за работа и търси помощ при необходимост.
Какви са нашите очаквания:
Добро ниво на владеене на испански език;
Комуникативност, адаптивност и умения за приоритизиране;
Желание за развитие и усъвършенстване;
Индивидуален подход към всеки клиент;
Нашето предложение към теб:
Стабилна работа и възможност за кариерно развитие;
Трудов договор за срок от 3 години, 8 часов работен ден, редовно, 6 месеца изпитателен срок, възнаграждение между 2400 и 3000 лв. бруто;
Гъвкав работен график, съобразен с нуждите ти;
Страхотна работна атмосфера в един от най-добрите офиси в София (зони за релакс, билярд, джаги, PlayStation);
Специални отстъпки и оферти (ваучери за храна, Multisport карти и други);
Допълнително здравно осигуряване;
Специални придобивки за нашите служители (фитнес в офис сградата, йога часове, масажи, корпоративен психолог и др.);
Въвеждащи и последващи обучения;
Бонуси при препоръчване на служители.
Ние можем да ти дадем шанса да стартираш кариерата си СЕГА!
Изпрати ни своето CV!
* Кандидатствайки по тази обява, ти биваш автоматично включен в процеса по подбор. Ако успешно преминеш всички стъпки, ще имаш възможност да насрочиш интервю в удобно за теб време. Очакваме те!