АДМИНИСТРАТОР КРЕДИТНА ДЕЙНОСТ
Търсим подходящия човек за позицията: АДМИНИСТРАТОР КРЕДИТНА ДЕЙНОСТ.
Изисквания:
- Умения за комуникация;
- Умения за водене на кореспонденция;
- Компютърна грамотност /MS Office/.
Отговорности:
- Административни задачи, свързани с преглед, насочване по компетентност на исканията за кредит и тяхното съхранение;
- Устна и писмена комуникация с клиентите относно финансовите услуги на дружеството;
- Други административни задачи, възложени от прекия ръководител в рамките на позицията.
Условия:
– Позицията е подходяща и за студенти;
– Възможност за работа от дома и/или в офис;
– Постоянна работа на трудов договор;
– Много добро възнаграждение;
– Възможност за кариерно развитие.
Вярвате, че това е точното място за Вас?
Очакваме Вашата автобиография.