Оператор контактен център с френски език (от офис)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса. Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа. Вие не сте изключение!
За наш партньор в аутсорсинг индустрията и най-новия им проект - международна компания, предлагаща телекомуникационни услуги, търсим:
Оператор контактен център с френски език (от офис)
Какви са основните задачи?
- Информиране на нови и потенциални клиенти, относно продуктите и услугите на компанията, чрез телефон, имейл и чат;
- Съдействие при казуси, свързани с договори и плащания;
- Консултиране на клиенти за възможните актуализации на плановете.
Какво получавате в замяна?
- Отлично възнаграждение;
- Въвеждащо платено обучение;
- Програма за кариерно развитие в призната аутсорсинг компания;
- Гъвкав график - Понеделник-Неделя, БЕЗ нощни смени;
- Бонусна система;
- Безплатни плодове и напитки в офиса;
- Ваучери за храна;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Team-building събития.
Какво притежава успешният кандидат?
- Отлично владеене на френски език (C1);
- Високо владеене на английски език (B2);
- Възможност за работа изцяло от офис в София.
Ако позицията представлява интерес за теб, не се колебай да ни изпратиш своята автобиография!
Ще се свържем само с одобрените по CV кандидати.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.