Специалист клиентски запитвания с немски и английски език
В HRS вярваме, че правилната работа може да промени живота на човека, а правилният човек да трансформира бизнеса. Ние сме посветени на свързването на нашите кандидати с най-подходящата за тях работа, и ти не правиш изключение!
С дългогодишен опит в сферата на човешките ресурси, ние притежаваме ценни познания и дълбоко разбиране на корпоративните култури, което ни позволява да откриваме най-подходящите кандидати за нашите клиенти.
Нашият партньор е водещ доставчик на услуги в глобалния аутсорсинг сектор. Присъедини се към динамичен НОВ екип и развивай потенциала си с този иновативен проект като:
Специалист клиентски запитвания с немски и английски език - работа от офис
Основни отговорности:
- Разрешаване на разнообразни клиентски запитвания по телефон, чат и имейл;
- Предоставяне на клиенти консултации и информация за продукти и услуги;
- Разбиране на нуждите на клиента, за да бъде осигурено най-подходящото решение за всеки от тях;
- Работа с вътрешни системи.
Клиентът предлага:
- Конкурентно възнаграждение;
- Бонус за работа от офиса;
- Гъвкаво работно време;
- Допълнително здравно осигуряване, ваучери за храна и спортна карта;
- Участие в благотворителни инициативи, тиймбилдинг събития, спортни прояви и вътрешни състезания;
- Възможности за дългосрочна професионална кариера;
- Удобна и приятелска офис локация.
Тази позиция е подходяща за теб, ако:
- Владееш отлично немски език (ниво C1);
- Имаш много добри познания по английски език (ниво поне B1 - B2);
- Опитът в BPO сферата ще се счита за предимство;
- Можеш бързо да се адаптираш към промени в продуктите, процесите и технологиите.
Кандидатствай сега и научи повече за възможностите си в HRS Bulgaria!
Всички кандидатури ще бъдат третирани строго конфиденциално. Ще се свържем само с одобрените кандидати.