Техническа представител за обслужване на клиенти с английски език (Хибрид)
В HRS вярваме, че подходящата работа може да преобрази живота на отделния човек и правилният човек може да преобрази бизнеса.
Ние сме отдадени винаги да свързваме нашите кандидати с подходящата за тях работа.
Нашият партньор е световноизвестна аутосорсинг компания. С цел разширяване на дейността им търсим да назначим:
Основни отговорности:
· Отговаряне на входящи обаждания на английски език, съдействие относно технически въпроси и промотиране на продуктите на компанията;
· Поддържане на клиентската база с данни и актуализирането ѝ;
· Съдействие на клиента при възникнали проблеми.
Клиентът предлага:
· Конкурентно заплащане;
· Професионално развитие;
· Допълнително здравно осигуряване;
· Ваучери за храна;
· Работа на хибриден модел – 2 дни от офис и 3 дни от вкъщи;
· Комуникативна локация на офиса;
· Работа на предварително изготвен график (смени в диапазона 10:00 – 22:00).
Това би била правилната роля за вас, ако имате:
· Отлично устно и писмено ниво на английския език (B2 -C1);
· Компютърна грамотност и опит с MS Office;
· Предишен трудов опит ще се счита за предимство.
Кандидатствайте сега!
Само предварително одобрени кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.