ПЕРСОНАЛ ЗА ХРАНИТЕЛЕН МАГАЗИН (ПЪЛНО И НЕПЪЛНО РАБОТНО ВРЕМЕ)
Ние сме българска консултантска компания, специализирана в управлението и развитието на човешки ресурси, подбор на персонал и работодател временна заетост.
За наш клиент - голяма и утвърдена търговска верига, набираме:
ПЕРСОНАЛ ЗА ХРАНИТЕЛЕН МАГАЗИН (ПЪЛНО И НЕПЪЛНО РАБОТНО ВРЕМЕ)
Фирмата наема служители на следните позиции:
- Касиер-аранжори;
- Продавачи на щанд;
- Работници, зареждане на стока;
- Приемчици;
Основни задължения:
- Качествено и внимателно обслужване на клиентите на касова зона;
- Зареждане и етикиране на стоките в търговската зала;
- Предлагане за продажба на промоционалните артикули;
- Приготвяне и аранжиране на продукти от щандовите витрини;
- Приемане на стока и подготовка на заявки;
- Спазване изискванията за хигиена и безопасност на труда.
Изисквания:
- Готовност за работа на смени в екип;
- Коректност и отговорност към работните задачи.
Ние ще Ви предложим:
- Трудов договор с много добро стартово възнаграждение: 1600-1700 лв. нето за пълно работно време (в зависимост от длъжността);
- Редовно заплащане и пълни осигуровки;
- Ваучери за храна на стойност 200 лв. на месец (отделно от заплатата);
- Допълнително здравно застраховане след шестия месец;
- 21 дни платен годишен отпуск;
- Бонуси при специални събития в живота на служителите;
- Карта за отстъпка при пазаруване.
Ако позицията представлява интерес за Вас, не се колебайте и ни изпратете Ваша актуална автобиография.
Нашите услуги са напълно безплатни за кандидатите.
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност съгласно ЗЗЛД. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.