Главен специалист
Община Враца обявява подбор за длъжността „Главен специалист“ в отдел „Инвеститорски контрол и опазване на околната среда“, Дирекция „Строителство и инфраструктура”
1. Описание на длъжността
Участва в реализацията на Регионална програма за заетост. Контролира изпълнението на сключените договори за почистване, поддържане и опазване на селищните зелени системи в населените места и край селищните територии. Разглежда молби, сигнали, жалби и предложения на граждани и институции по компетентност като подготвя становища и писмени отговори. Извършва предварителни замервания за строително-монтажни работи и изготвя количествено-стойностни сметки за строително-монтажни работи и изготвя количествено-стойностни сметки.
Длъжностната характеристика е на разположение в стая № 16 в сградата на Община Враца.
2. Минимални изисквания към кандидатите:
2.1. Да имат средно образование с предпочитана специалност „Строителство и архитектура“ и квалификация строителен техник;
2.2. Професионален опит – 2 години.
Индивидуалната основна заплата за длъжността е в размер от 933.00 лв. до 1 800 лв. (определя се в зависимост от професионалния опит на спечелилия подбора кандидат, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението).
3. Необходими документи за кандидатстване:
3.1. Заявление от кандидата (свободен текст);
3.2. Автобиография – европейски формат;
3.3. Копие от диплома за завършено образование;
3.4. Копие от документ, удостоверяващ продължителност на стаж;
3.5. Копия от други видове официални документи, удостоверяващи придобита допълнителна квалификация (ако има такива).
Копията от представените документи трябва да са ясни и четливи, заверени от кандидатите с гриф „Вярно с оригинала” и подпис.
4. Начин на провеждане на подбора:
4.1. Проверка за съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания.
4.2. Интервю.
5. Срок и място за подаване на документите:
Документите се подават лично от всеки кандидат или чрез пълномощник, в запечатан непрозрачен плик, върху който се изписва името на кандидата и длъжността, за която кандидатства, точен адрес и телефон за връзка. Документите се подават в сградата на Община Враца, ул. „Стефанаки Савов” № 6, „Център за административно обслужване” – гише „Общо деловодство”, в срок до 17:00 часа на 04.11.2024 г. включително.
6. Допускане до участие:
До участие в подбора не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи, или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията, обявени в т. 2.
Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и датата, часа и мястото на провеждане на интервюто, ще се обявят на официалния сайт на Община Враца www.vratza.bg, в раздел „Кариери“.
7. Интервю:
7.1. Интервюто с допуснатите кандидати ще се проведе в следните направления:
- познания върху нормативната база, касаеща длъжността;
- аналитична компетентност;
- работа в екип;
- комуникативна компетентност.
7.2. На интервюто всеки член на комисията преценява качествата на всеки от допуснатите кандидати въз основа на неговите отговори по 5-степенна скала и попълва Оценъчна карта.
7.3. Оценката на всеки кандидат от интервюто е средноаритметична от оценките на членовете на комисията.
7.4. Минималният резултат, при който кандидатът се счита за успешно издържал интервюто е 4 (четири).
За допълнителна информация: тел: 0882 44 21 21