Главен експерт
РЕГИОНАЛНА ЗДРАВНА ИНСПЕКЦИЯ - Видин, ул. „Цар Симеон Велики” № 76 на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, във връзка с чл. 14, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед № РД-15-08-1/03.02.2025г. на Директора на РЗИ - Видин:
ОБЯВЯВА КОНКУРС
1. Длъжност, административна структура:
1.1. „Главен експерт” в Дирекция „Медицински дейности” – 1 щ. бр.;
2. Описание на длъжността съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
„Главен експерт” в Дирекция „Медицински дейности” - Съгласувано с НЦОЗА и НСИ осигурява информационната основа за управление на здравеопазването в област Видин, чрез събиране и обработване на медико-статистическата информация за дейността на лечебните и здравни заведения в областта, както и упражнява контрол върху лечебните и здравни заведения на територията на областта в рамките на действащата нормативна база с цел осъществяване на държавната здравна политика на територията на област Видин.
3. Минимални изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
- образование: висше;
- образователно - квалификационна степен – Бакалавър;
- професионална област - Социални, стопански и правни науки;
- професионални направления - Икономика
- професионален опит – 2 години;
- вид правоотношение - служебно правоотношение;
- минимален ранг - IV младши;
4. Допълнителни изисквания за длъжността:
- компетентност свързана с познаването на нормативната база, касаеща служебните задължения;
- компютърна грамотност: Microsoft Office, Internet;
5. Брой работни места, за които е обявен конкурса: 1.
6. Минимален размер на основната месечна заплата за заемане на длъжността: 1077,00 /хиляда и седемдесет и седем/ лева, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, приета с ПМС № 129/26.06.2012 г. и Класификатора за длъжностите в администрацията. Основният размер на заплатата за длъжността ще бъде определен в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Класификатора за длъжностите в администрацията.
7. Начин на провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност, и интервю.
8. Необходими документи за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс, съгласно Приложение № 3 към Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС;
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова/ служебна/осигурителна книжка, ако лицето притежава такава);
- Копие от документ за придобит ранг, при наличие на такъв;
- Нотариално заверено пълномощно в оригинал в случай, че документите се подават от упълномощено лице.
Документи, които са на чужд език следва да бъдат представени и с легализиран превод на български език.
Документи, които са издадени в чужбина следва да бъдат признати, по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища, приета с Постановление № 168 на Министерския съвет от 2000 г., обн. в ДВ, бр. 69 от 2000 г., последно изменен и допълнен в ДВ бр. 43 от 16.05.2023 г.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
9. Място за подаване на документите: заявлението и приложенията към него се подават лично от кандидата или чрез упълномощен представител с нотариално заверено пълномощно в оригинал, всеки работен ден от 08:30 до 17:00 часа в Центъра за административно обслужване (деловодство) на РЗИ - Видин на адрес: гр. Видин, ул.”Цар Симеон Велики” № 76, ет. 1.
Документите за участие в конкурс може да се подават и по електронен път на e-mail: [email protected], като в този случай заявлението за участие (Приложение № 3) и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
При подаване на документите на кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност.
10. Срок за подаване на документите: до 17:00 ч. на 14.02.2025 г.
С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени в тях документи. Заявления, които са подадени след изтичане на посочения срок не се регистрират.
11. Списъците и всички други съобщения във връзка с конкурса ще се обявяват на интернет страницата на РЗИ - Видин - rzi-vidin.egov.bg, в рубрика „Конкурси“, в сроковете, които са определени в Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, както и на информационното табло в сградата на РЗИ - Видин, ет. 1.