Началник на отдел АПОД, РЗОК Видин
Националната здравноосигурителна каса, на основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), във връзка чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
ОБЯВЯВА КОНКУРС
За заемане на 1 (една) щатна бройка за длъжността „Началник на отдел“, отдел „Административно и правно обслужване на дейността” в Районна здравноосигурителна каса (РЗОК) – Видин, при следните условия:
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността, предвидени в нормативни актове:
- Минимална образователно-квалификационна степен: бакалавър;
- Минимален професионален опит: 3 (три) години;
и/или
- Минимален ранг за заемане на длъжността: ІII-ти младши;
- Длъжностно ниво от Класификатора на длъжностите в администрациите (КДА) – 7;
- Наименование на длъжностното ниво от КДА – Ръководно ниво 7А.
2. Допълнителни умения и квалификация:
- Област на висше образование: Социални, стопански и правни науки
- Компютърна грамотност – МS Office и умения за работа със стандартен приложен и специализиран софтуер в областите на дейност.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Длъжността се заема по служебно правоотношение, като кандидатите следва да отговарят на условията на чл. 7 от Закона за държавния служител.
Размерът на основната заплата за конкурсната длъжност е от 933 до 3100 лв., като при назначаване основната месечна заплата ще бъде определена, съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за работната заплата на служителите в Националната здравноосигурителна каса (НЗОК), определя се в границите от нормативно определения минимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на I (първа) степен до нормативно определения максимален размер на основната месечна заплата (ОМЗ) за съответното длъжностно ниво в рамките на III (трета) степен, като се отчита нивото на заеманата длъжност, квалификацията и професионалния опит.
3. Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
- Интервю.
4. Необходими документи за участие в конкурса:
4.1. Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл.
Към заявлението се прилагат:
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- Копие от документи за придобита образователна-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността (документите издадени в чужбина, следва да бъдат признати по реда на Наредбата за държавните изисквания за признаване на придобито висше образование и завършени периоди на обучение в чуждестранни висши училища). Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти (регистърът съдържа данни само за завършилите след 1 януари 2012 г.), в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като в тези случаи копие на диплома не се прилага;
- Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина;
- Копия от други документи по преценка на кандидата.
5. Място и срок за подаване на документи:
Документите следва да бъдат представени лично или чрез упълномощено лице в 10-дневен срок от публикуване на обявлението в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на НЗОК, в сградата на РЗОК Видин, гр. Видин, бул. „Панония“ № 2, ет.1, стая 106 всеки работен ден от 9.00 до 12.00 часа и от 13.00 до 16.30 часа.
Лице за контакт: Петя Радославова, главен експерт , отдел ФСДЧР 094/609841 .
Подаването на документи може да се осъществи и по електронен път на адрес: [email protected] като заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
6. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – интернет сайта на НЗОК: www.nhif.bg
7. Кратко описание на длъжността:
Основна цел на длъжността:
1.Организира, ръководи, контролира и отговаря за административно-стопанското, правното обслужване на дейността, на комуникациите с граждани и институции на РЗОК – Видин.
2.Организира, анализира и осигурява условия за изпълнението на бюджета на РЗОК чрез балансирано управление на правната дейност; на връзките с граждани и институции и на административно-стопанската дейност.
3. Организира, ръководи, контролира и пряко отговаря за анализ на потребностите, планиране, изготвяне на документацията и извършването на процедури за възлагане на ОП за нуждите на РЗОК Видин.
Области на дейност:
1. Административно-стопанска дейност, правно осигуряване, здравно осигуряване, административно обслужване и работа с институции.
2. Дейности, свързани с трудовата дисциплина, вътрешния трудов ред и сигурност, хигиената и охраната на труда в РЗОК – Видин.
3. Дейности по подготовка и възлагане на обществени поръчки.
Образци на заявление за участие в конкурс и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от интернет страницата на НЗОК - www.nhif.bg.