Младши експерт
Длъжността „младши експерт” е пряко подчинена на началника на отдел ФСУЧР.
- Разработва и актуализира длъжностното и поименното разписание на длъжностите и работните заплати на членовете на комисията и служителите на администрацията;
- Подготвя съответните документи по назначаването, преназначаването и освобождаването на служителите съгласно действащото законодателство;
- Регистрира в НАП трудовите договори;
- Образува, води и съхранява личните дела на членовете на комисията и служебните и трудови досиета на служителите на администрацията;
- Издава и заверява служебни и трудови книжки, и удостоверения за служебен и трудов стаж на служителите в комисията;
- Организира провеждането на конкурси за държавни служители, и набирането и подбора на служителите по трудово правоотношение;
- Организира, участва и съгласува разработването, актуализирането и утвърждаването на длъжностните характеристики;
- Организира и консултира процеса по оценяване на служителите на администрацията на комисията;
- Предлага за утвърждаване проект на заповед за размера на допълнителния платен годишен отпуск за работа при ненормиран работен ден по длъжности, на основание решение на колегиалния орган;
- Изчислява увеличенията на индивидуалните основни месечни заплати на служителите в зависимост от годишните оценки на изпълнението и изготвя проекти на заповеди за утвърждаване, за начисляване и за изплащане;
- Изчислява сумите за допълнителни възнаграждения за постигнати резултати, съгласно утвърдените Вътрешни правила за заплатите в комисията и изготвя проекти на заповеди за утвърждаване, за начисляване и за изплащане;
- Анализира потребностите от обучение, разпространява информация за предстоящи обучения и представя становище на председателя за подходящо обучение и съответствие между заявени желания и реални потребности, обработва заявки за обучение;
- Организира дейността по осигуряването на здравословни и безопасни условия на труд и обслужването от службата по трудова медицина;
- Вписва данните за комисията в Регистъра на административните структури и на актовете на органите на изпълнителната власт;
- Попълва всяка година разделите, отнасящи се за човешките ресурси в Информационната система за попълване на отчетните доклади за състоянието на администрацията;
Начин на провеждане на конкурса:
1. Тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
2. Интервю.
Необходими документи за участие в конкурса:
а/ заявление за участие в конкурса по образец съгласно Приложение № 3 към чл.17, ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурси за държавни служители (НПКПМДСл)- по образец;
б/ декларация от лицето, за неговото гражданство и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено от правото да заема длъжността, за която кандидатства (чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл) - по образец
в/ копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации;
г/ копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител, при наличие на такива;
д/ автобиография;
е/ информация относно обработването на лични данни на кандидати за заемане на длъжност в КРДОПБГДСРСБНА;
ж/ документ за извършена проверка за принадлежност към органите на чл. 1 от Закона за достъп и обявяване на принадлежност на български граждани към Държавна сигурност и разузнавателните служби на Българската народна армия (издава се от Комисията при подаване на документите и не подлежат на проверка лицата, родени след 16 юли 1973 г.).
Адрес и електронна поща за подаване на документи:
В сградата на КРДОПБГДСРСБНА – гр. София, ул. „Врабча” № 1, всеки работен ден от 10:00 до 17.00 часа, [email protected],
Краен срок за подаване на документи – 10 (десет) дни от датата на публикуване на обявлението, от 15.04.2025 г. до 24.04.2025 г.
Образци за заявление за участие в конкурса и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл могат да се изтеглят от следния интернет адрес: www.comdos.bg.