Началник на отдел
ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ „МЕДИЦИНСКИ НАДЗОР”
ОБЯВЯВА КОНКУРС
ЗА НАЗНАЧАВАНЕ НА ДЪРЖАВЕН СЛУЖИТЕЛ
1. Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността
• длъжност, звено, административна структура:
„началник на отдел“ в отдел „Протокол, връзки с обществеността, деловодно и информационно обслужване“ /ПВОДИО/ към дирекция „Административно-правни и финансови дейности и информационно осигуряване“ /АПФДИО/;
• изисквана минимална степен на завършено образование: „магистър”;
• години професионален опит: 4 години в област или области, свързани с функционалните задължения на длъжността;
• минимален ранг III младши.
2. предпочитана професионална област - социални, стопански и правни науки.
3. Предпочитано професионално направление – икономика, право, администрация и управление, българска филология, връзки с обществеността;
4. За заемане на посочената в т. 1 длъжност, кандидатите следва да отговарят на изискванията по чл. 7, ал. 1 и 2 от Закона за държавния служител.
5. Размер на заплата за длъжността: определя се от органа по назначаването, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и притежавания професионален опит от класирания кандидат над минимално определения за длъжността. Основната месечна заплата ще бъде определена от органа по назначаване, съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, при професионален опит за длъжността над 11 години е в границите от 933 лв. до 3400 лв. в рамките на 3 степен.
6. Брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1 щатна бройка.
7. Кратко описание на длъжността съгласно длъжностната характеристика:
- Планира, организира, координира и контролира дейността на служителите в отдела при осъществяването на протокола, връзките с обществеността, деловодната дейност, документооборота, архивната и информационната дейности на Агенцията;
- Участва в организирането и провеждането на информационната политика на Агенцията, като съблюдава за повишаване на информираността на обществеността за дейността на ИАМН;
- Организира и контролира публичните изяви на ръководството и служителите на агенцията, като координира дейността си с Министерството на здравеопазването. Организира и контролира провеждането и протоколното осигуряване на официални и работни срещи, на пресконференции, кръгли маси, семинари, дискусии, свързани с дейността на ИАМН;
- Организира и отговаря за поддържането и актуализирането на информацията на българската и английската версия на официалната интернет страница на агенцията;
- Организира, осигурява и отговаря за публикуването на информация на интернет страницата на Агенцията;
- Участва в организирането, провеждането и отразяването на дейностите, свързани с промоция и популяризиране на донорството и трансплантацията в обществото;
- Организира и осигурява техническата поддръжка на информационно-комуникационната инфраструктура на Агенцията – локални мрежи, комуникационно оборудване, телефонна инсталация, системен софтуер и хардуер и др.;
- Организира и контролира поддържането на софтуер и хардуер за въведените в Агенцията програмни продукти;
- Организира и контролира изготвянето на проекти и програми за пребиваването на чуждестранни делегации и осигурява изпълнението им;
- Изготвя становища и отговаря на въпроси, свързани с дейността на отдела;
- Участва в постоянно действащата експертна комисия по Закона за националния архивен фонд, участва в работни групи за разработването/актуализирането на вътрешните правила свързани с документооборота и дейността на учрежденския архив. Изготвя становища във връзка с подобряване дейностите по работата на учрежденския архив. Следи за сроковете за съхранение на документите и правилното им архивиранe и съхранение.
- Изпълнява всички задължения, произтичащи от Закона за държавния служител, Закона за администрацията, Кодекс за поведение на служителите в държавната администрация, Закона за здравословни и безопасни условия на труд, Наредбата за административното обслужване, Кодекса на труда, Закона за електронното управление, Наредбата за реда за организирането, обработването, експертизата, съхранението и използването на документите в учрежденските архиви на държавните и общинските институции, Правилника за вътрешен трудов ред и организацията на работа в Агенцията и др.;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с изпълнението на длъжността;
8. Начин за провеждане на конкурса:
- тест, който включва въпроси, свързани с професионалната област на длъжността, устройството и функционирането на администрацията;
- интервю.
9. Документи за кандидатстване:
За участие в конкурса кандидатите трябва да подадат следните документи:
- заявление за участие в конкурса за длъжността, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност – по чл. 17, ал. 3, т. 1 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността.
Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документи, удостоверяващи наличието на необходимите за длъжността професионален опит и/ или притежаван ранг – трудова книжка, служебна книжка, осигурителна книжка, документ в превод на български език, заверен по съответния ред, удостоверяващ извършване на дейност в чужбина (в случай, че кандидатът има подобен професионален опит), както и други документи, предоставящи информация, че кандидатът отговаря на предвидените в длъжностната характеристика функционални задължения за изпълнение на длъжността.
Документи, издадени в чужбина, се предоставят в легализиран превод на български език и след необходимото признаване и легализация от съответните оправомощени органи в Република България.
10. Място и срок за подаване на документи:
Документите се подават от кандидатите лично, или чрез пълномощник в деловодството на Изпълнителна агенция „Медицински надзор”, гр. София 1606, ул. „Св. Георги Софийски” № 3, вътрешен двор на Военномедицинска академия, в срок от 10 дни от публикуването на обявата за конкурса.
Документите може да се подават по електронен път на електронна поща [email protected], като в този случай заявлението за участие в конкурса и декларацията по т. 9, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
11. Обявлението за конкурса да се публикува в регистъра по чл. 61, ал. 1 от Закона за администрацията, в специализиран сайт или портал за търсене на работа и на интернет страницата на Изпълнителна агенция „Медицински надзор“.
12. Списъци и други съобщения във връзка с конкурса се обявяват на интернет страницата на ИАМН.
13. При подаване на документите за участие в конкурса, на кандидатите се предостави копие от длъжностната характеристика за конкурсната длъжност.
14. Когато кандидатът е отбелязал в заявлението за кандидатстване, че е преминал срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, същият се ползва с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура, съгласно чл. 14, ал. 4 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители.
ИВАНКА ДИНЕВА /П/
Изпълнителен директор на
Изпълнителна агенция „Медицински надзор”