ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА“
ОБЩИНА ШУМЕН ОБЯВЯВА КОНКУРС ПО РЕДА НА ЗАКОНА ЗА ДЪРЖАВНИЯ СЛУЖИТЕЛ ЗА ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА“
1. Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативни актове за заемане на длъжността:
1.1. Степен на завършено образование – висше, с придобита образователно-квалификационна степен - Магистър;
1.2. Професионална област - "Строителство, архитектура, геодезия";
1.3. Ранг III младши или професионален опит – 4 /четири/ години трудов и/или служебен стаж.
2. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността ще се проведе на два етапа:
- защита на концепция за стратегическо управление на тема: "Мениджърски подход при управлението на Дирекция "Устройство на територията"". Разработената концепция да бъде до 10 печатни страници формат А4, поставена в запечатан плик, надписан с трите имена на кандидата, подпис и длъжността, за която кандидатства. Представя се лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен бул. ”Славянски” № 17 ет. 2 стая № 237, до 4 /четири/ дни преди обявената дата на конкурса.
- интервю.
3. Документи за участие в конкурсната процедура:
3.1. Заявление за участие в конкурса, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл, към което се прилагат:
3.1.1. Декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
3.1.2. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, поддържан от Министерството на образованието и науката, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
3.1.3. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
3.1.4. Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Място и срок за подаване на документите за участие:
4.1. Гореизброените документи се подават лично от кандидата или чрез упълномощено лице в Общинска администрация гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
4.2. Документите може да се подават по електронен път на [email protected], като в този случай заявлението по т. 3.1 и декларацията по т. 3.1.1. следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 17.03.2025 год.
5. Обявлението за конкурса, както и всички съобщения, свързани с него, се поставят на интернет страницата на Община Шумен.
6. Допускането до участие в конкурса ще се извърши от конкурсна комисия, която в срок до 7 дни от крайната дата за подаване на документите, ще изготви списъци на допуснатите и недопуснати кандидати, ще определи датата и мястото на провеждане на конкурса и ще ги обяви на интернет страницата на Община Шумен.
7. Кратко описание на длъжността, съгласно утвърдената длъжностна характеристика:
7.1. Цел на длъжността: Организиране на изпълнението на общинската политика за развитие в областта на строителството и инфраструктурата при съблюдаване на планирания и привлечен финансов ресурс в общинския бюджет, включително изпълнение на капиталовите разходи от бюджета на общината, включително процедури по ЗОП, отнасящи се до задачите на дирекцията; Организиране на поддръжката на общинската уличната и пътна мрежи, В и К мрежите, уличното осветление, зелените системи, проводимостта на речните корита в границите на населените места, сградите общинска собственост; Организиране на административно-техническото обслужване на населението, осъществяване на контрол по строителството на територията на общината и регистрация на строежите; Организиране разработването задачите на общината, свързани с екологията, предлагане решения, проверки по сигнали, жалби, молби, заявления на граждани и юридически лица от неговата компетентност.
7.2. Области на дейност: Управление ресурсите на отдел "Инвестиции и благоустройство" и отдел "Териториално-селищно устройство", с цел:
- Строителство на планираните обекти в разчета за капиталови разходи, до размера на одобрените от ОбС средства;
- Поддръжка на общинската уличната и пътна мрежи, В и К мрежите, уличното осветление, зелените системи, проводимостта на речните корита в границите на населените места, сградите общинска собственост, до размера на планираните в общинския бюджет средства за съответните дейности;
- Административно – технически услуги на населението;
- Контрол на строителството;
- Регистрация на строежите;
- Решаване на въпроси, свързани с постъпили молби, жалби, сигнали и предложения на граждани, засягащи дейността на дирекцията;
- Отчетност за работата на дирекцията.
8. Размер на основната заплата за заемане на длъжността: не по-малко от2 500 лв., съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация.
(Размерът на основната заплата се определя съгласно чл. 8 и чл. 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация, съобразно годините притежаван професионален опит от кандидата, спечелил конкурса.)
За информация:
Адрес: гр. Шумен, бул. ”Славянски” № 17, ет. 2, стая № 237.
http://www.shumen.bg/
Телефон за контакт: 054/ 857 642, 623
За контакти: Мутафчиева, Василева