Главен специалист “Административно и техническо обслужване на населението”
Община Шумен търси да назначи служител за длъжността главен специалист “Административно и техническо обслужване на населението” в отдел \"Инвестиции и благоустройство\".
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Проучване, процедиране и изпълнение в срок административни, технически и други услуги, свързани с приложението на нормативната уредба за устройство на територията съгласно актуална номенклатура за администрацията по постъпили молби, отчитане на изпълнението;
• Протоколиране решенията на Общински експертен съвет по устройство на територията;
• Оказване техническо съдействие на председателя на Общински експертен съвет по устройство на територията;
• Подготвяне и издаване на заверени преписи от протоколната книга на Общински експертен съвет по устройство на територията;
• Съпътстващи дейности, свързани с устройствените планове, подпомагане работата на останалите служби в администрацията, относно административно и техническо обслужване на населението.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
Минимална образователна степен - средно образование
Професионална област - строителство
Минимален професионален опит - 2 години
Специализация или допълнителна квалификация – основни умения за работа с компютър
- Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания: способност да организира и контролира собствената си работа;
- Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устната и писмена форма
- Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел: способност да работи ефективно с колегите си;
- Фокус към клиента (вътрешен, външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите: способност за работа под напрежение при работата с граждани
- Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността: познания на актуалната нормативна уредба за устройство на територията и административното производство
- Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.