Старши експерт “Териториално-селищно устройство”
Община Шумен търси да назначи служител за длъжността Старши експерт “Териториално-селищно устройство” в отдел "Териториално-селищно устройство".
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
• Участва в работните комисии по одобряването на подробните градоустройствени планове.
• Приема граждани, представители на юридически лица, организации и други администрации и прави справки по движението на преписките.
• Организира и извършва работата по проектиране и одобряване на ПУП – ПЗ, ПРЗ, РУП и измененията им за територии и обекти общинска собственост.
• Води надлежно оформени преписки свързани с изменение на устройствените планове.
• Участва в дейността на ОбЕСУТ .
• Осъществява на процедури по ЗОП за проектиране, при стриктно спазване на планираните средства по обекти в разчета за капиталови разходи и одобрените правила за работа на общинска администрация.
• Участва в комисии за разглеждане, оценка и класиране на оферти в процедури по ЗОП. Отговаря за стартиране и приключване на процедурите по ЗОП в законоустановените срокове.
• Оказва съдействие и техническа помощ на други дирекции и отдели в общината, в съответствие с нормативните изисквания.
• Участие в съвместни комисии по преценка на ръководителя.
• Оказва съдействие на контролните органи в строителство и други администрации при проверки и във връзка с нормативни изисквания.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
Минимална образователна степен– бакалавър
Професионална област – архитектура; строителство
Минимален професионален опит - 1 година предишен стаж, придобит в проектиране, строителство, надзор в строителството, консултантска дейност или в администрация.
Специализация или допълнителна квалификация – основни умения за работа с компютър, основни умения за работа със софтуер – специализирани “CAD” приложения.
- Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устната и писмена форма;
- Фокус към клиента (вътрешен, външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
- Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността: познания на актуалната нормативна уредба за устройство на територията и административното производство.
- Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.