Главен експерт "В и К и инженерна инфраструктура"
Община Шумен търси да назначи служител за длъжността главен експерт "В и К и инженерна инфраструктура" в отдел "Инвестиции и благоустройство" към Дирекция "Устройство на територията"
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
· Планира и контролира работата по водоснабдяването и канализацията в Община Шумен.
· Осигурява проводимост на речните корита в границите на населените места на територията на Община Шумен.
· Контролира строителните и ремонтни дейности по водоснабдяването и канализацията в Община Шумен, при стриктно спазване на предвидените средства в разчета за капиталови разходи и средствата в общинския бюджет за дейността „В и К и инж. инфраструктура ”.
· Разглежда и съгласува проекти по част “В и К” и други елементи на техническата инфраструктура.
· Изготвя технически задания за проектиране по част „В и К” за общински обекти.
· Организира компетентно проучване и решаване на постъпили жалби, молби, сигнали и предложения на граждани, отнасящи се за специалност” В и К и инж. инфраструктура ” в Община Шумен.
· Организира изпълнението на дейности, свързани с възлагане на обществени поръчки.
· Изготвя ориентировъчни план сметки на разходи за ремонтни и нови СМР на обекти в дейност „В и К и инж. инфраструктура ”.
ИЗИСКВАНИЯ И КОМПЕТЕНТНОСТИ:
· Минимална образователна степен - бакалавър
· Професионална област – Архитектура, строителство и геодезия
· Минимален професионален опит – 2 години опит в областта на строителството
· Допълнителна квалификация/обучение - основни умения за работа с текстообработващи програми и електронни таблици
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Ориентация към резултати - постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Работа в екип - участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Комуникативна компетентност - ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устната и писмена форма;
Фокус към клиента (вътрешен, външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност - познания на актуалната нормативна уредба за устройство на територията, нормативната уредба, свързана с дейността и вътрешните правила за работа на администрацията.)
- правилно прилага вътрешните правила и процедури в администрацията, имащи отношение към работата на отдела;
Дигитална компетентност - знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
НАЧИН НА КАНДИДАТСТВАНЕ:
Ако това предложение представлява интерес за Вас, моля натиснете бутон „Кандидатствай“, за да изпратите ПОДРОБНА АВТОБИОГРАФИЯ. Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на събеседване. Копия от дипломи за завършено образование, допълнителни квалификации и курсове, както и препоръки от предишни работодатели може да представите на интервюто.
Община Шумен в качеството си на Администратор обработва Вашите лични данни в изпълнение на Регламент (EС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27.04.2016 г., Закона за защита на личните данни и политика за защита на личните данни на Община Шумен.