СТАРШИ ЕКСПЕРТ
МИНИСТЕРСТВО НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ
София 1000, ул."Шести септември" № 29,
рег. № 8121-21932, екз. № ед.
11.11.2024 г.
ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 10а, ал. 2 от Закона за държавния служител, чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, т. I от заповед рег. № 8121з-1181/27.08.2024 г. на министъра на вътрешните работи за възлагане на правомощия на орган по назначаването по служебното правоотношение с държавните служители по чл. 142, ал. 1, т. 2 от Закона за Министерството на вътрешните работи и заповед рег. № 8121К-14034/04.11.2024 г. за обявяване на конкурс за 1 (една) вакантна длъжност
СТАРШИ ЕКСПЕРТ
в сектор „Управление на собствеността и социални дейности“ при Областна дирекция на МВР - Плевен, длъжностно ниво: 10, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията, наименование на длъжностното ниво: експертно ниво - 6.
І. Минимални и специфични изисквания за длъжността:
1. Кандидатите да отговарят на изискванията по чл. 7 от ЗДСл;
2. Минимална образователно-квалификационна степен „Бакалавър” по смисъла на чл. 42, ал. 1, т. 1, б. „б“ от Закона за висшето образование:
3. Област на висшето образование - ПМС № 125/24.06.2002 г.
4. Професионално направление - ПМС № 125/24.06.2002 г.
5. Минимален професионален опит – 1 година или минимален ранг – IV младши;
6. Да имат или да получат разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво на сигурност „Поверително“ по Закона за защита на класифицираната информация (ЗЗКИ).
Съгласно чл. 10д, ал. 4 от ЗДСл, актът за назначаване се издава в 14 дневен срок от получаването на разрешението за достъп, когато не е представен такъв документ.
II. Описание на длъжността, съгласно длъжностната характеристика:
- Участва в цялостната работа на сектора, като се основава на нормативната уредба, заповедите и разпорежданията на ръководството на дирекцията и МВР;
- Отговаря за спазване на сроковете за погасяване на задълженията на структурата;
- Подпомага ръководството при управлението на предоставените недвижими имоти;
- Участва при воденето и съхраняването на държавното имущество на МВР;
- Участва в дейностите по използването на обекти, свързани с дейностите на МВР;
- Осъществява социално обслужване и други обслужващи дейности на служителите;
- Участва в материално-техническото осигуряване на структурното звено;
- Подпомага началника на сектора в организацията на експлоатацията и съхраняването на въоръжението, техниката и другото имущество на МВР;
- Участва пряко в подготовката и провеждането на процедури за обществени поръчки, съгласно изискванията на Закона за обществени поръчки;
- Изучава потребностите от ресурси за материално-техническото осигуряване и социално обслужване чрез получаване на заявки от структурите по видове разходи, политики и програми в стойностно и натурално изражение;
- Анализира и обобщава заявките и изготвя предложение за материално - техническо осигуряване за бюджетна прогноза и проектобюджет;
- На база утвърдения бюджет за материално-техническо осигуряване и социално обслужване и разчет за централни разходи и доставки, участва в организацията по изпълнението му;
- Оказва съдействие на началника на сектора в организацията на получаването, съхраняването, разпределянето на активите, осигурява тяхната поддръжка и следи за правилната им експлоатация;
- Участва в организацията на доставки и услуги, както и при реализацията на строителство и ремонти, за които не се изисква провеждането на процедури по реда за възлагане на обществени поръчки;
- Отговаря за стопанисването и правилната употреба на предоставените материално-технически средства и недвижима собственост. Участва в разработването на вътрешни правила за материално-техническото осигуряване и социално обслужване в съответната структура;
- Изготвя отчети и анализира материално-техническото осигуряване в съответствие с поставените му задачи. Предлага на ръководството мероприятия за усъвършенстване организацията и дейностите по материално-техническото осигуряване;
- Подготвя и публикува чрез модулите за възлагане в електронната платформа ЦАИС ЕОП на електронните документи за обществени поръчки на Областна дирекция на МВР - Плевен, посредством КЕП като администратор. Уведомява своевременно началника на сектор УССД при ОД на МВР - Плевен за всички промени, настъпили в Профила на купувача на ОД на МВР - Плевен от интернет-сайта на Агенцията за обществени поръчки, като отговорно лице по Вътрешните правила на ОД на МВР - Плевен относно управление на цикъла на обществените поръчки;
- Участва като секретар на Постоянна работна група по управление на риска (ПРГУР) в ОД на МВР - Плевен, съобразно заповед на директора, както и участва в разработването на стратегия за управление на риска в ОД на МВР - Плевен.
III. Начин за провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията, в която е конкурсната длъжност;
- Интервю.
IV. Граници (от - до) на заплатите, определени за длъжностите за степен 1 - от 933 лв. до 1700 лв., съгласно Наредба за заплатите на служителите в държавната администрация.
При назначаване на кандидата спечелил конкурса, се определя основна месечна заплата по Приложение 1 към Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и съгласно Вътрешните правила за заплатите в МВР.
V. Необходимите документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса са:
1. Писмено заявление за участие в конкурса по образец, съгласно Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители;
2. Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
4. Копие от документите, удостоверяващи продължителността на професионалния опит;
5. Копия на документи за придобит ранг, при наличие на такъв;
6. Разрешение за достъп до класифицирана информация до изискващото се ниво на сигурност или съгласие за проучване по ЗЗКИ.
7. Други документи, свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Кандидатите следва да имат предвид обстоятелствата посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, както и задължението им при класиране да представят необходимите документи за проучване и издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагане на ЗЗКИ.
Българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
VI. Място и срок за подаване на документите за участие:
Подаването на заявлението и приложенията към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник. Документите може да се подават и по електронен път на електронен адрес: pleven@mvr.bg, като в този случай заявлението и декларацията следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Срокът за подаване на документите е 10-дневен от датата на публикуване на обявлението за конкурса, всеки работен ден от 10.00 до 12.00 часа в сектор „Човешки ресурси и правно обслужване” при Областна дирекция на МВР - Плевен, на адрес: гр. Плевен, ул. „Сан Стефано” № 3.
Телефон за допълнителна информация и справки – 064/864444.
VII. Списъците и други съобщения във връзка с конкурса да бъдат обявявани на електронната страница на дирекция „Човешки ресурси” – МВР – в интернет и интранет.
ВПД АДМИНИСТРАТИВЕН СЕКРЕТАР
НА МВР: /П/
Лилия Бочева