Сътрудник комуникация с клиенти на Немски език /с опция за почасова работа/
На тази позиция Вие ще:
- Развивате професионалните си умения в област, която Ви е интересна – техническа поддръжка, клиентски запитвания, счетоводство и/или финанси и др.
- Водите кореспонденция с клиенти на компанията;
- Помагате за намиране на решение на казуси по клиентски запитвания;
- Поддържате високо професионално ниво и изграждате дългосрочни отношения, които развиват бизнеса на компанията;
- Въвеждате необходимата информация в специализирана бази данни.
- Възможност за кариерно развитие в утвърдена международна компания;
- Опция за 4-6-8 часов работен график;
- Атрактивна заплата, комбинирана с допълнителна бонусна схема;
- Богат социален пакет (ваучери, карта за спорт, храна в офиса, отстъпки и др.) и модерна техника за работа;
- Различни обучения и сертификати за служителите;
- Динамична и предизвикателна работна среда.
- Обслужване на клиенти и координация на проекти
- Счетоводство и финанси
- Транспорт, логистика и спедиция
- Продажби, маркетинг и човешки ресурси
- Администрация и офис дейности
Работата на Easy Consult по подбор на персонал се основава на удостоверение № 2339/30.08.2017г
Това са и изискванията ни:- Много добро ниво на Немски език;
- Работно ниво на Английски език;
- Компютърна грамотност;
- Много добри комуникативни умения;
- Добри организационни умения и способност за работа в екип.
- Консултираме индивидуално всички кандидати!
- Даваме съвети за Вашите документи за кандидатстване!
- Даваме насоки и споделяме практики за успешно представяне по време на интервюто!
- Работодателите разглеждат нашите кандидати с предимство!
Изпратете Ни CV и наш специалист ще се свърже с Вас!
*Предлагаме и безплатна кариерна консултация!