Е-commerce assistant с италиански език
Км Тур ЕООД е лицензирана бързоразвиваща се организация за подбор на персонал, специализирана в предоставянето на HR услуги в българия.
Стремежът ни към професионализъм и подобрение на качеството са в основата на всеки наш процес, за да гарантираме успеха на нашите партньори.
Прилагайки уникален подход към всеки кандидат, ние следим всяка стъпка от пътя на професионално развитие, чрез консултации във всеки аспект от предложението за работа. Като професионален бизнес партньор ние комбинираме това с целенасочен подход, като по този начин гарантираме удовлетворението на двете страни в процеса.
Основни задължения:
- Отговаряне на запитвания от клиенти на италиански език чрез имейл, чат и телефон;
- Обработка на клиентски поръчки, следене за своевременното им изпълнение чрез
специализиран софтуер;
- Работа с вътрешната система за управление и актуализиране на крайни клиентски цени и
продуктова наличност;
- Осигуряване на високо ниво на обслужване и удовлетвореност на клиентите;
- Решаване на проблеми и предоставяне на информация относно продуктите и поръчките;
- Поддържане на обратна връзка и подобряване на процесите за обслужване на клиенти;
Изисквания:
- Отлично владеене на италиански език – писмено и говоримо;
- Висока компютърна грамотност (Word, Excel, Outlook), като високо ниво на работа с Excel е
предимство (формули като VLOOKUP, SUMIF);
- Завършено висше образование – бакалавър, и високо ниво на грамотност - писмен и говорим
български език;
- Отлични комуникационни умения и внимание към детайла;
- Опит с работа със софтуер за продажби и доставки е предимство;
- Опит с онлайн търговия и платформи като Амазон и eBay е предимство;
- Опит в обслужването на клиенти е предимство;
- Умение за работа в екип и решаване на проблеми;
Предлагаме:
- Професионално обучение за основните задължения и възможности за кариерно развитие;
- Стартово нетно възнаграждение от 2300лв.;
- Увеличение на възнаграждението след изтичане на изпитателен срок в зависимост от показаните резултати;
- Допълнително здравно осигуряване;
- Multisport карта;
- Приятна работна среда на отлична офис локация;
- Възможност за работа от вкъщи след третия месец;
Ако сте стигнали толкова далеч и смятате, че сте подходящият човек за ролята, моля, изпратете автобиографията си. Очакваме ви с нетърпение!
Ще се свържем с всички кандидати одобрени по документи.
Всички данни, предоставени от Вас, са защитени по смисъла на ЗЗЛД и ще бъдат използвани единствено за целите на настоящия подбор.
Лиценз за набиране на персонал от националната агенция по заетостта №2655