Бизнес асистент/ка
Бизнес асистент/ка
Здравейте.
Имаме нужда от млад и амбициозен служител за подпомагането и развитието на съществуващи дейности както и такива които са в Проект на развитие .
Вашите отговорности ще са:
· Обработка на данни/документи, водене на отчети, следене на дейностите в общото Портфолио на Фирмите
· Комуникация с клиенти чрез имейл и телефон, с цел отговаряне на въпроси , помощ при поръчки , подготовка на нужни документи и проверки .
· Организация на работния процес;
· Следене , обработка и сортиране на документация , вкл. и Фактури ( необходими са най малко базови познания относно фактуриаране с бълагарски и контрагенти от ЕС )
· Комуникация с партньори, доставчици и свързани с бизнеса лица;
· Съвместна работа с колеги от екипа които са в Австрия ( българи ) по определени дейности.
изисквания са:
· Много Добра компютърна грамотност Включваща и Администриране на УЕБСайт за Недвижими имоти .
· Добри комуникационни умения;
· Отговорност и внимание към детайлите;
· Английски език – на много добро ниво .
. Немски език / Предимство , както и други езици на добро комуникативно ниво .
· Желание за развитие
· Честност и коректност
· Инициативност
· Работа със социални мрежи
· Дисциплинираност и последователност
· Готовност за работа в динамична среда.
В замяна на Вашите качества ще предложа:
. не е нужно да сте живущ в Русе !
- Може да се работи в Офиса при нужда , или при срещи с клиенти .
- без фиксирано присъствено работно време , основно Хоум Офис .
- 24/7 подкрепа
- * Трудов договор;
* Редовно и коректно изплащане на трудовото възнаграждение;
* Възможност за повишаване на доходите успоредно с резултатите .
В случай на интерес моля за Автобиография .
Ако сте мотивирана и амбицирана, звъннете на тел. 0893950598
Ако смятате , че обявата не е подходяща за вас , споделете я с приятел когото би заинтригувала .