Администратор на онлайн магазин
Elevate е една от най-големите консултантски компании, която е специализирана в набирането и подбора на персонал. Ние спомагаме комуникацията на утвърдени работодатели с най-добрите кандидати.
За наши, утвърдени клиенти, търсим мотивирани и организирани професионалисти за ролята на
Какво ще правиш:
- Работи с база данни, ERP система;
- Ежедневно проследяване за актуална наличност, липсващи продукти, статуси и текущи промоции в онлайн магазина;
- Проследяване за евентуални бъгове и подаване към IT специалистите за отстраняването им;
- Осигуряване на нужната информация за продажбата на продукти онлайн - описания, снимки, текстове, свързани продукти и др.
- Сваляне и обработване на продуктови снимки по предварително изготвена референция;
- Дава идеи и предложения за облика на сайта за по-доброто му функциониране.
- Тясно сътрудничество с IT специалистите на сайта през специализирана платформа;
- Отговаряне на имейли и обаждания при необходимост
Какви качества трябва да притежаваш:
- Опит в сферата на електронната търговия;
- Желание за работа и развитие в сферата на административната дейност;
- Отлични комуникативни и презентационни умения;
- Отговорност, инициативност, организираност и умения за работа в екип;
- Компютърна грамотност – ERP, Microsoft Word, Excell, Power Point, Internet и PhotoShop
- Познания и опит с готови и Custom платформи за онлайн магазини.
- Английски език – минимум B1
- Точно и коректно въвеждане на данни, внимание към детайлите;Отлична компютърна грамотност – MS Office /Word, Excel, Power Point/, ERP;
Какво можеш да очакваш:
- Пълно работно време от 09:00-17:30 (без събота и неделя) защото и ти заслужаваш уикендите си!
- Мотивиращо възнаграждение! Трудът ти ще бъде оценен по достойнство!
- Ваучери за храна – добрата храна прави чудеса!
- Допълнително здравно осигуряване с опция за включване на семейни членове – здравето е на първо място!
- Паркинг за лични автомобили и възможност за служебен транспорт или парична компенсация
- Работа в динамична среда с екип от позитивни и инициативни хора – няма нищо по-добро о добрата компания на работното място!
Всички кандидатури ще бъдат разгледани при пълна конфиденциалност, съгласно ЗЗЛД.
Работата на Изи Консулт ООД по подбор на персонал се основава на удостоверение 2339/ 30.08.2017 за извършване на посредническа дейност по информиране и наемане на работа.