Главен юрисконсулт
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността главен юрисконсулт – 1 работно място в дирекция „Правни дейности”, направление „Правен и административен контрол“ при Столична община,
Длъжностно ниво - 8, съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията Наименование на длъжностното ниво: ЕН 4.
1. Минимални изисквания за длъжността:
- образование-висше;
- образователна степен – магистър;
- професионален опит – минимум 3 /три/ години или минимален ранг за заемане на длъжността IV младши.
2. Специфични изисквания:
- удостоверение за придобита юридическа правоспособност
/нормативен акт:чл.17, ал.3 от АПК във връзка с чл.32, т.3 от ГПК/.
3. Допълнителни изисквания и квалификация:
- професионална област – Право;
- компютърна грамотност – WORD, EXCEL;
-познаване на следните нормативни актове:
Закон за административните нарушения и наказания; Административнопроцесуален кодекс; Граждански процесуален кодекс; Закон за собствеността; Закон за общинската собственост; Закон за задълженията и договорите; Търговски закон; Закон за местното самоуправление и местната администрация; Закон за достъп до обществена информация; Закон за държавния служител; Кодекса на труда; Устройствен правилник за организацията и дейността на столичната общинска администрация“ и други.
- на основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
4. Конкурсът ще се проведе чрез:
- тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията;
- провеждане на интервю.
5. Необходими документи за кандидатстване:
- заявление за участие в конкурса – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл;
- декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- копия от документи, удостоверяващи продължителността на стажа и професионалния опит /трудова, служебна/ осигурителна книжка по утвърден образец, както и документи, удостоверяващи извършване на дейност в чужбина/ или придобит ранг;
- копие на удостоверение за придобита юридическа правоспособност.
6. Описание на длъжността, формиране на заплатата, информация за администрацията:
- Да съгласува пълно, вярно, точно и своевременно относно спазване на изискванията за съответствие за законосъобразност, да изготвя правни становища, да осъществява процесуално представителство, свързани с дейността на направление „Правен и административен контрол“ – заповеди, договори, решения по АПК и ЗДОИ, доклади до СО, отговори на запитвания на физически и юридически лица и друго.;
- Оказва правна помощ при осъществяването на дейността на общинската администрация, като дава мотивиран становища по правни въпроси.;
- Осигуряване спазването на законността при осъществяване дейността на направлението в областта на правно-нормативната дейност.
7. Минимален размер на основната заплата за длъжността: 933 лева.
8. Адрес и електронна поща за подаване на документи:
- документите ще се приемат в 14 /четиринадесет/ дневен срок от публикуване на обявата за конкурса в деловодството на Столична община , ул. „Московска“ № 33, партер, всеки работен ден от 07.30 часа до 19.30 часа;
- документите може да се подават и по електронен път на адрес: https://svc.sofia.bg/e-document или https://edelivery.egov.bg/Account/Login, като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства. При подаване на документите лично или чрез пълномощник на кандидатите да се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. При подаване на документите по електронен път кандидатите да получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, на посочения от тях e-mail.
9. Списъците и всички съобщения, свързани с конкурса ще бъдат обявени на електронната страница на СО с адрес: http//www.sofia.bg.
За информация: телефон 02/9377-514 - Дирекция „Човешки ресурси“ при Столична община.