Главен експерт - ГРАО
О Б Я В Л Е Н И Е
Столична община – район „Слатина”
гр. София, бул.”Шипченски проход” № 67
на основание чл.10а от Закона за държавния служител (ЗДСл), във връзка с чл.13, ал. 1 и чл. 14, ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) и Заповед № РСЛ25-РД09-25/20.01.2025 г. на кмета на СО – район „Слатина”
ОБЯВЯВА КОНКУРС
за длъжността „Главен експерт - ГРАО” – 1 щатна бройка
в отдел „Административно и информационно обслужване, ГРАО ”
в администрацията на Столична община – район „Слатина“
Длъжностно ниво, съгласно класификатора на длъжностите в администрацията (КДА): 9, наименование на длъжностното ниво: „експертно ниво 5“, вид правоотношение – служебно.
Минимални изисквания към кандидатите за заемане на длъжността:
- Да отговарят на условията по чл. 7, ал.1 и ал.2 от ЗДСл;
- Да притежават минимална образователна степен – бакалавър /област на завършено висше образование – социални, стопански и правни науки/; професионално направление – Администрация и управление;
- Професионален опит - минимум 2 (две) години или ранг Ⅳ младши.
Допълнителни изисквания и квалификации:
- Да притежава следните компетентности: ориентация към резултати; работа в екип; фокус към клиента (вътрешен/ външен); комуникативна компетентност; професионална компетентност; аналитична компетентност; дигитална компетентност - отлични умения за работа с компютър;
- Задълбочени познания в областта на местното самоуправление и местната администрация;
- Познаване на нормативните документи - закони, постановления, наредби, правилници и др., отнасящи се до професионалната област на длъжността.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
Начин на провеждане на конкурса:
- Решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията и интервю;
- До интервю се допускат само кандидати, решили успешно теста.
Необходими документи, които следва да се представят от кандидатите за участие в конкурсите:
- Заявление за участие в конкурса /Приложение № 3/ към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители /НПКПМДСл/.;
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен и допълнителни квалификации, ако има такива; /ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага/;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит или придобития ранг като държавен служител, ако има такъв;
- Автобиография.
Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Осъществява дейност по създаване и поддържане на регистри по гражданско състояние, електронен регистър на населението, класификатор на настоящите и постоянни адреси, информационно и административно обслужване на физически лица.
Основна месечна заплата : от 933 лв. до 2450 лв. /съгласно Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация./
Документи за участие в конкурса се представят в 14-дневен срок от датата на публикуване на обявата до 17.00 часа на последния ден от срока, на адрес: гр. София, бул. ”Шипченски проход” № 67, в деловодството на СО – район “Слатина”, лично от кандидатите или от упълномощен техен представител; на е-mail: [email protected] като заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл трябва да са подписани с КЕП или чрез системата за сигурно електронно връчване (СЕОС).
При подаване на документите по електронен път, заявлението по чл. 17, ал. 2 от НПКПМДСл и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДСл, трябва да са подписани от кандидатите с електронен подпис.
При електронно подаване на документите в относно да се посочва длъжността, за която се кандидатства.
При подаване на документите лично или чрез пълномощник, на кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност и пречки за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл.
При подаване на документите по електронен път, длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл, се изпращат на кандидатите на посочения от тях e-mail.
Телефон за контакт: 02/ 8709273 – „Човешки ресурси”
Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на информационното табло в партера на сградата на СО - район “Слатина” и на интернет сайта на р-н “Слатина” на адрес: https//so-slatina.org>Администрация>Кариери.
ГЕОРГИ ИЛИЕВ
КМЕТ НА РАЙОН „СЛАТИНА”