Логистика- администратор
Вашите задължения:
• Планиране, организиране и контрол върху дейността на отдел „Склад“;
• Надлежно водене и съхваняването на документацията, свързана с дейността на склада;
• Приема стоки и материали в склада от доставчици, куриери и т.н., както и върната от търговски партньори;
• Отговаря за създаването на цели към подчинените служители и тяхното спазване;
• Управление на материалите и наличностите в склада(разфасоване, съхваняване, комисиониране, изписване, справки и отчети);
• Попълване на необходимата номенклатура в складовата програма и своевренното й актуализиране.
• Изпращане, опаковане, консолидиране, координиране на стоки от склада.
Изисквания към кандидатите:
• Опит с ERP(складови) програми, баркод четци и др.;
• Компютърна грамотност – Microsoft Office, Word, Excel, Mac OS(предимство);
• Професионален опит: минимум 1год. опит на ръководна позиция в складово стопанство;
• Свидетелство за управление на МПС, кат. C;
• Умение за работа в екип, лидерски умения, стремеж към повишаване на квалификацията, желание за повишаване на квалификацията;
• Много добро владеене на английски език;
• Отлични комуникационни умения и аналитична мисъл за справяне с различни проблеми.
Ние ви предлагаме:
• Стандартно работно време;
• Отлично възнаграждение и установени процеси;
• Работа в голяма компания с утвърдени стандарти.
Фирмата предлага:
• Отлични условия на труд и възможности за развитие
• Работа в динамична среда в екип от професионалисти
• Възнаграждение, обвързано с опита, квалификацията и постигнатите резултати
Кандидатурите се разглеждат при стриктна конфиденциалност и личните данни са защитени според ЗЗЛД.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.