Ръководител “Хотелско домакинство”(Housekeeping manager)
Чисто нов хотел към фирма ,, Изток Плаза,,търси своя екип с който да бъдат партньори.
Да бъдеш или да не бъдеш? Това е въпросът!
Ако сте изправен пред дилемата да станете Ръководител „Хотелско домакинство“ или да си останете на спокойното Ви до сега работно място прочетете следващите редове.
Ръководителя „Хотелско домакинство“ (Housekeeping manager) е човека, който пряко контролира и координира работните процеси на почистващия персонал в хотела.
За да практикувате въпросната професия е необходимо да притежавате следните умения:
*Управление на ресурсите на персонала – Умение за мотивиране, развитие и насочване на хората, докато работят. Способност за идентифициране на най-подходящите хора за дадената работа.
*Ораторски умения – Говорейки с другите, трябва да умеете да предавате информацията ефективно.
*Мониторинг – На новото работно място от Вас ще се изисква за давате правилната оценка на производителността на себе си или на подчинените с цел да се направите подобрения.
*Координация – Коригиране на действията между персонала също ще бъде Ваша задача
*Управление на времето – Управление както на собственото време, така и на времето на персонала.
*Инструктажи – Не забравяйте, че трябва да правите всичко най-добре, т.к. ще трябва Вие да показвате другите как да правят поставените задачи.
*Комплексно решаване на проблеми – Способност за идентифициране на сложни проблеми и намирането и прилагането на правилните решения.
*Социално възприятие – Ръководителят „Хотелско домакинство“ трябва да е наясно с реакциите на другите и да потушава възникнало негодувание.
*Обучение – Той трябва постоянно да обучава подчинените си.
*Критично мислене – Да използва логика, за да идентифициране силните и слабите страни на алтернативни решения, заключения или подходи към проблемите.
*Активно слушане – Отдаване на пълно внимание на това, което казват другите хора, отделяйки време да разбере фокуса. Той трябва да задава правилните въпроси според случая, а не да прекъсват в неподходящи моменти.
*Анализ на контрола на качеството – Провежда тестове и инспектира услугата
*Способност за вземане на решение – Ръководителя разглежда относителните разходи и ползи от потенциалните действия и взема най-подходящото.
*Договаряне – Способност за обединяване на персонала, въпреки техните различия.
*Умение за убеждаване – Способност да убеждава персонала да променя мнението или поведението си.
*Писане – Умение за комуникация и в писмена форма, както е подходящо за нуждите на публиката.
*Управление на Материални ресурси – Получаване и виждане за подходящото използване на оборудване, съоръжения и материали, необходими за извършване на определена работа.
*Оценка на системите – Ръководителя трябва да може да определя мерките и показателите за производителността на системата, и действията, необходими за подобряване или коригиране на производителността, спрямо целите на обекта.
Какви знания са необходими, за да бъдете Ръководител „Хотелско домакинство“?
*Клиент и Персонално обслужване – Познаване на принципите и процесите за предоставяне на услугата. Това включва оценка на нуждите на клиентите, удовлетворяване на стандартите за качество на услугите и оценка на удовлетвореността.
*Английски език – Познаване на структурата и съдържанието на английски език, включително значението и правописа на думи, правила за състав, и граматика.
*Администрация и управление – Познаване на бизнес и управленски принципи, участващи в стратегическо планиране, разпределение на ресурси, моделиране на човешки ресурси, лидерски качества, производствени методи и координация на хората и ресурсите.
*Образование и обучение – Ръководителя трябва да се развива постоянно. Било с курсове, било с почерпен опит…
*Обществена безопасност и сигурност – Познаване на съответното оборудване, политики, процедури и стратегии за насърчаване на ефективни местни, държавни или национални операции по сигурността за защита на хората, данните, собствеността и институциите.
*Персонал и човешки ресурси – Познаване на принципите и процедурите за набиране на персонал. От Вас ще зависи подбора и обучението на персонала. Освен това трябва да познавате добре компенсации и обезщетения, трудови отношения и преговори и информационни системи за персонала.
*Чиновник по природа– Познаване на административните и чиновнически процедури и системи. Такива са например текстообработка, управление на файлове и записи, стенография и транскрипция, проектиране на формуляри, и други офис процедури и терминология.
*Производство и Преработка – Познаване на суровини, производствени процеси, контрола на качеството, разходи, и други техники за максимизиране на ефективното предлагане на услугите.
*Икономика и счетоводство – Познаване на икономическите и счетоводни принципи и практики, способност да анализира и отчита финансовите данни.
*Психология – Познаване на човешкото поведение; индивидуалните различия в способността, личността и интересите; учене и мотивация; методи за психологически изследвания; и оценката и лечението на поведенчески и афективни нарушения.
Стилове на работа
*Самоконтрол– от ръководителя на хотелско домакинство се изисква поддържане на самообладание, контрол на емоциите и на гнева и избягване на агресивно поведение. Дори и в много трудни ситуации.
*Лидерство -готовност да ръководи, поема ръководството, и да стимулира персонала да извършва поставените задачи с желание.
*Внимание към детайлите – Работата изисква да бъдете внимателни относно детайла при завършването на работните задачи.
*Почтеност – За да си ръководител на хотелско домакинство се изисква да си честен и етичен.
*Зависимост – Работа изисква да бъдете надеждни, отговорни и зависими при изпълнение на задълженията си
*Сътрудничество –Работата Ви изисква да сте приятелски настроени с другите. С Вашите подчинени трябва да показвате добродушно и кооперативно отношение.
*Загриженост за другите – трябва да бъдете чувствителни към нуждите и чувствата на другите и да бъдете разбиращи, но не и наивни.
*Социална ориентация – от Вас се изисква да работите с други хора, а не сами така че трябва да сте социално ориентирани към колегите
*Стрес толерантност – Работа изисква приемане на критики и справяне спокойно и ефективно с високи стрес ситуации.
*Адаптивност/Гъвкавост – работата изисква да бъдете отворени за промяна (положителна или отрицателна) на работното място.
*Устойчивост – Трябва да сте устойчиви в лицето на препятствията.
*Инициатива – От Вас се изисква готовност за поемане на отговорности и предизвикателства.
*Полагане на усилие – Работата ще Ви изправи пред предизвикателни цели, за чието постигане ще се наложи да положите на усилия.
*Независимост – От Вас ще се изисква разработване на собствен начин за вършене на нещата. Освен това трябва да насочвате персонала да върши правилно задълженията си дори, когато не сте над главите им.
*Аналитично мислене – Работа изисква анализиране на информация и използване на логика за
справяне с проблеми.
Какво предлага фирмата на своите служители?
* Заплащане, което се формира на база - реално отработени часове.
* Осигуряването на служителите е съгласно законовите изисквания.
* Основен трудов договор с ,,Изток Плаза\" АД
* Полагаем годишен отпуск - 20 работни дни.
* Постоянна и сигурна заетост.
* Реална възможност за кариерно развитие.
* Подсигурен обяд на работното място.
* Обучение и ценен опит.
* Работно време на график 2 на 2.
Ако сте готов да поемете това предизвикателство моля кандидатствайте с вашето CV.
За повече информация в работно време тел: 0895555784 - Ефросиния Миланова