ЕКСПЕРТ - РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ
ЕКСПЕРТ - РАЗРАБОТВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТИ
Основната дейност на „Евро Консултинг Груп” ЕООД е цялостно разработване, администриране, управление, текущ контрол и отчитане на проекти, финансирани от европейските фондове и програми.
Във връзка със значително нарасналия брой на нашите клиенти и различните възможности за финансиране през 2024-2025 година търсим да присъединим към екипа си позитивен, образован, активен и амбициозен колега.
Основни изисквания:
• Висше образование (европеистика/икономика/ финанси) или еквивалент;
• Отлично владеене на MS Office пакета;
• Отлично познаване на платформата ИСУН 2020;
• Познаване на процедурите и правилата на работа по европейски проекти, ЗУСЕСИФ, ПМС 160, ЗОП, ЗУТ, ЗООС и други свързани с изпълнение на дейността;
• Много добра способност за анализиране, тълкуване и прилагане на правилата и разпоредбите, приложими към обществените поръчки, вкл. опит при подготовка на тръжна документация;
• Управленска компетентност: знания и умения в областта на развитие на проекти -планиране, организиране и контролиране на дейности, финансови ресурси и хора;
• Умение за самостоятелно организиране и изпълнение на задачи и едновременно с това способност за работа в екип;
• Знания и опит в изготвяне и управление на проекти по Оперативните програми;
• Гъвкавост при работата в динамична среда.
• Добра езикова култура и възможност за изготвяне на аналитичен текст, формулиране на изводи на база финансово-икономически данни, икономически обосновки и изготвяне на официална кореспонденция;
Предимства:
• Опит в сферата на финансовия анализ и/или управление на проекти по оперативни програми „Развитие на човешките ресурси”, „Иновации и конкурунтноспособност”, "Инициатива за малки и средни предприятия" и др.;
• Познания и/или опит в сферата на научните и технически изследвания и развойна дейност;
• Свободно ползване на английски език на работно ниво;
• Познаване и работа с националната платформа за електронно възлагане на обществени поръчки ще се счита за предимство;
• Отлични умения за съставяне на текстове и способност за изготвяне на структурирани становища в областта на обществените поръчки;
Отговорности:
• Комуникативност и умение за представяне на програмите пред клиентите на дружеството;
• Участва в разработването, изпълнението и отчитането на проекти, финансирани по национални, европейски и международни програми;
• Изготвя финансови оценки, прогнози, разработва бизнес планове, анализи и стратегически документи, икономически текстове и обосновки;
• Подготвя апликационни форми, тръжна документация;
• Подпомага и отговаря за изготвянето на план за протичането на съответния проект и необходимия за това бюджет;
• Наблюдава и контролира разходите по проекта, съгласно предварително одобрен бюджет;
• Изготвя междинни и окончателни технически и финансови отчети по проекти, финансирани от национални, европейски и международни програми;
• Осъществява и поддържа контакти с бъдещи партньори и сътрудници за изпълнение на проекти, финансирани по различни програми на ЕС;
• Води кореспонденция и осъществява комуникация със структури на държавната администрация, клиенти и партньори;
• Участва в изпълнение на текущите дейности във фирмата и поддържане на работната среда в офиса;
• Събира, обработва и съхранява информация и документация, свързана с ежедневната работа.
• Компетентност, свързана с познаване и ползване на нормативни актове – поддържане на актуални знания за нормативни актове, свързани с изпълнението на длъжността, умения за практическото им прилагане;
Фирмата предлага:
• Петдневна работна седмица - 09:00- 17:00ч.;
• Трудов договор с 6 месеца изпитателен срок;
• Възможност за хибридно работно време след изтичане на 6 месеца изпитателен срок;
• Възможност за сигурни доходи, формирани от работна заплата + допълнителни бонуси от изготвените и одобрени за финансиране проекти;
• Възможност за кариерно развитие и постепенно повишаване на дохода;
• Приятна и комфортна работна атмосфера;
• Социални придобивки.
Ако имате желание да се учите и трудите, за да станете професионалист в областта на международните програми за инвестиции и финансиране, моля, изпратете Ваша автобиография с актуална снимкa, както и всяка друга информация, с която ще ни спечелите, за да изберем точно Вас.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Личните данни, които доброволно предоставяш, се обработват в съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.
Твоето лице за контакт от отдел Подбор:
Цветелина Петкова
В случай че твоята кандидатура бъде одобрена по документи, ще се свържем с теб по телефона.