Директор на дирекция
ОБЯВЯВА КОНКУРС за длъжността „директор“ – 1 щатна бройка
на
дирекция
„Разрешения за оценяване на съответствието” /РОС/
Държавна агенция за метрологичен и технически надзор /ДАМТН/,
Кратко описание на длъжността: Подпомагане председателя на ДАМТН в изпълнение на дейностите, свързани с членството на България в Европейския съюз; обмена на информация с ЕК; прилагане на Закона за техническите изисквания към продуктите (ЗТИП) и наредбите по чл. 7 от ЗТИП в областта на оценяване на съответствието; участие в провеждането на политиката по оценяване на съответствието в съответствие с изискванията на ЗТИП и документите на Европейската комисия; ръководене на дирекция „Разрешения за оценяване на съответствието”.
Минимални изисквания съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на конкурсната длъжност:
- длъжностно ниво по Класификатора на длъжностите в администрацията (КДА) – 5
- наименование на длъжностното ниво по КДА – ръководно ниво 5А
- образователно-квалификационна степен за длъжността - магистър
- професионален опит – 5 години и/или ранг – II младши.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите:
Предпочитана професионална област, по която е придобито образованието: Технически, природни науки, математика и информатика
Информация за начина на определяне на размера на основната заплата: Минимален размер на основната заплата за длъжността за степен 1, съгласно НЗСДА: 2200 лв. Индивидуалният размер на основната заплата ще бъде определен съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за държавния служител, чл. 8 и 9 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация и Вътрешните правила за заплатите в ДАМТН, като се отчита нивото на длъжността, квалификацията и индивидуалния професионален опит на кандидата
Конкурсът ще се проведе чрез: защита на концепция за стратегическо управление и интервю.
Тема: „Визия за организация и развитие на дирекция „Разрешения за оценяване на съответствието” в системата на Държавна агенция за метрологичен и технически надзор”.
Необходими документи, които кандидатите следва да представят за участие в конкурса:
- Заявление за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС);
- Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 на НПКПМДС;
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността; ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага;
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит (трудова книжка; и/или служебна книжка; и/или осигурителна книжка; и/или официален документ на български език, доказващ извършване на дейност в чужбина);
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемането на длъжността.
Документите се подават в 14-дневен срок от публикуване на обявата на адрес: гр. София, бул. „Г. М. Димитров“ № 52А, отдел „Човешки ресурси“ от 9:30 ч. до 17:00 ч. в „Държавна агенция за метрологичен и технически надзор“ /ДАМТН/
- Документите се подават по един от следните начини:
- лично от всеки кандидат на посочения адрес;
- чрез пълномощник на посочения адрес. В случая се изисква да бъде попълнено пълномощно, намиращо се на последната страница от заявлението за участие в конкурса;
- по електронен път на електронна поща [email protected]като в този случай заявлението за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 на НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура (чл. 14, ал. 4 от НПКПМДС).
Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса - информационното табло на адрес: бул. „Г. М. Димитров” № 52А, етаж 4, ДАМТН, както и на интернет страницата на Агенцията: www.damtn.government.bg.
Тел. за контакти: 02 892 97 54, 02 892 97 57 – отдел „Човешки ресурси”.
Краен срок за подаване на документи: 17.00 часа на 26.11.2024 г.