ОФИС МЕНИДЖЪР ЗА ГРАД СОФИЯ
ОФИС МЕНИДЖЪР ЗА ГРАД СОФИЯ
Ако сте енергична, отговорна и организирана личност с отношение към хората и работата, значи Вие сте следващото попълнение в екипа ни !
За офиса ни в гр. София търсим да назначим нов колега, който да се присъедини към позиция ОФИС МЕНИДЖЪР .
Най-добрият кандидат за нас:
- Има предишен опит на административна позиция;
- Владее английски език – писмено и говоримо;
- Има завършено средно или висше образование;
- Има добра компютърна грамотност, отлично владее MS Office и умее да работа с офис техника;
- Мотивиран, организиран, коректен и отговорен за опазване на поверителна информация;
- Инициативен и способен за самостоятелно справяне с поставените задачи;
- Има отборен дух, адаптивен и има лична мотивация за работа и професионално развитие.
Вашите отговорности:
- Следите за безпроблемното и правилното функциониране на офиса;
- Работите с административна база данни – оформяне, класифициране и съхраняване на документация;
- Съдействате за правилното изпълнение на европейски, национални и международни проекти;
- Извършвате писмени преводи на документи и кореспонденция;
- Оказвате общо административно съдействие на колегите и на посетителите в офиса;
- Организирате бизнес пътуванията, срещи и фирмени събития;
- Работите с конфиденциална информация и лични данни;
- Съдействате на управителя за ежедневни дейности, изготвяне на доклади и лични неща;
- Водите кореспонденция и комуникирате с клиенти, партньори, доставчици и куриери;
- Съблюдавате и подпомагате офис процедурите и отговаря за обезпечеността с канцеларски и офис консумативи.
Компанията предлага:
- Дългосрочни трудови взаимоотношения;
- Трудов договор и социални осигуровки;
- Стартово възнаграждение – 2000 лв.;
- Въвеждащо обучение;
- Приветлива атмосфера с мотивиран и амбициозен млад екип;
- Възможност за усъвършенстване на професионалните умения;
- Вид заетост – пълен работен ден, петдневна работна седмица; Работно време от 09:00 ч. - 18:00 ч.;
- Възможност да бъдете част от динамичен екип от хора, обогатяващи собствените знания и опит.
За повече информация, моля свържете се в работно време с Лора Иванова +359887608166 (WhatsApp & Viber) или изпратете е-мейл на [email protected]
Jobs Guide Ltd. е трудов посредник за предлагане на работа в България и чужбина. Фирмата е регистрирана с лиценз № 3445 / 09.12.2022 № 3456 / 09.12.2022 към Министерство на труда и социалната политика
Услугите за намиране на работа са безплатни!!!
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
С подаване на документи за кандидатстване по настоящата обява, Вие се съгласявате личните данни, вписани в тях, да бъдат съхранявани и обработвани за целите на подбора.
Всички лични данни, документи и кандидатури се разглеждат при пълна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД и GDPR.